شرایط و قوانین استفاده از خدمات دادمان

ماده ۱ – تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:
۱-۱ دادمان: منظور از دادمان، سیستم معرفی و مدیریت فعالیت های مرتبط با امور حقوقی، صنعتی، مالی و… می باشد .
۱-۲ خدمات دادمان: شامل انواع خدماتی است که در وبسایت موسسه حقوقی دادمان آمده است .
۱-۳ وب سایت: وب سایت که متعلق به موسسه حقوقی دادمان بوده و حق استفاده موقت از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و سند حاضر به کاربران یا طرفهای تجاری دادمان اعطا میشود.
۱-۴ قرارداد خصوصی: توافق کتبی یا الکترونیکی فی مابین دادمان و کاربر مشاور، وکیل یا همکاران تجاری دادمان، جهت بهره برداری موقت از نرم افزار دادمان است .
۱-۵ کاربر: منظور از شخص حقیقی یا حقوقی که متقاضی دریافت خدمات، مشاور یا وکیل می باشد که برابر شرایط و قوانین حاضر از طریق اینترنت به وب سایت متصل و از خدمات دادمان بهره مند میشود.
۱-۶ کاربر مشاور یا وکیل: منظور از کاربر مشاور یا وکیل شخص حقیقی است که در وبسایت دادمان برای ارائه خدمات ثبت نام کرده است.
۱-۷ همکاران تجاری دادمان: منظور از همکاران تجاری دادمان، اشخاص حقیقی و حقوقی که برابر قرارداد خصوصی از طریق ایجاد درگاه، حق بهره برداری از وب سایت را با نام تجاری خود یا مشترک با دادمان هستند.
۱-۸ حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات دادمان در وب سایت ایجاد کرده اند.
۱-۹ اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در وب سایت دادمان قرار داده میشود، شامل اطالعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد میشود و یا اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجه بهره برداری از خدمات توسط دادمان تولید یا در اختیار دادمان قرار داده میشود.
۱-۱۰ قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئین نامه های اجرایی، بخشنامه ها، دستورالعملها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد.

ماده ۲ – حساب کاربری

۲-۱: کاربران با ثبت نام در وب سایت دادمان، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، میپذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی اش پذیرفته اند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران از وبسایت، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است.
۲-۲: برای ارائه خدمات الزام است که کاربر (وکیل یا مشاور) یک حساب کاربری در وبسایت بسازد. تنها اشخاص بالای ۱۸ سال، واجد اهلیت قانونی هستند و میتوانند در سایت حساب کاربری بسازند. کاربر مذکور برای استفاده از خدمات اطلاعات درخواست شده در مراحل ثبت نام را ثبت نماید .
۲-۳: کاربران حق استفاده از ربات و نرم افزارهای مرتبط یا واسط برای استفاده از وب سایت اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره را ندارند.
۲-۴: کاربران میپذیرند کلیه اطلاعات درخواستی وب سایت را مطابق با واقعیت، صحیح و به روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، دادمان هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.
۲-۵: کاربران متعهد میشوند که صرفا با ایمیل متعلق به خود در وب سایت ثبت نام نمایند. در غیر این صورت در برابر شخص ذینفع صاحب ایمیل تماما مسئول بوده و دادمان به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام نماید.
۲-۶: هر شخص تنها میتواند یک حساب کاربری داشته باشد و در صورتی که دادمان مطلع شود که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حسابهای کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حسابهای کاربری مذکور اقدام نماید.
۲-۷: مسئولیت همۀ فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در وب سایت یا سایر خدمات ارائه شده در سایت دادمان انجام میشود، بر عهدۀ کاربران می باشد. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با آن حساب از خدمات وب سایت استفاده میکنند، تماما متوجه کاربر صاحب حساب می باشد. کاربر دارای حساب کاربری دارای مسئولیت تضامنی در قبال اشخاص، اعم از دادمان، سایر کاربران و اشخاص ثالث هستند.
۲-۸: مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران میباشد. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع دادمان برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع رسانی به دادمان انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و میشود بر عهدۀ وی خواهد بود.
۲-۹: کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیتهای قانونی بهره برداری از خدمات دادمان متوجه مدیران اشخاص حقوقی می باشد.
۲-۱۰: در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایط اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار دادمان قرار ندهند، دادمان میتواند حساب کاربری آنها را مسدود و از ارائۀ خدمات به نامبردگان خودداری کند.
۲-۱۱: ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید دادمان، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی دادمان خواهد بود. در غیر این صورت دادمان میتواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.
۲-۱۲: اطلاعات کاربری محرمانه بوده و هیچ یک از کاربران حق ندارند اطلاعات مربوط به حساب طرف مقابل را ( اعم از مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس، عکس و غیره) ذخیره، یا منتشر کند و در دسترس دیگران قرار دهد.

ماده ۳ – استفاده از دادمان

۳-۱: کاربران اعم از متقاضی دریافت خدمات، مشاور یا وکیل متعهد میشوند در حین استفاده از خدمات دادمان اصول و آداب اخلاقی را رعایت کنند.
۳-۲: کاربران متعهد می شوند که از خدمات ارائه شده برای انجام هیچ فعالیت غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.
۳-۳: کاربران متعهد میشوند هیچگاه از خدمات دادمان به صورتی که به دادمان، همکاران و شرکای آن صدمه ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات دادمان در جهت منافع شخصی و یا آسیب مادی یا معنوی به منافع دادمان اقدام کنند، دادمان مجاز می باشد ضمن قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری آنها، با مراجعه به مراجع ذیصلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارات وارده اقدام کند.
۳-۴: کاربران می پذیرند که دادمان ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند.
۳-۵: دادمان ممکن است کدهایی را به عنوان هدیه به کاربران ارائه کند. با وارد کردن این کدها در نرم افزار درصدی از هزینۀ خدمات کاسته و یا درصدی از هزینۀ خدمات پس از آن به کاربر برگردانده و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر اضافه میشود.
(نحوۀ ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها منوط به تشخیص و صلاحدید دادمان بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.)
۳-۶: کاربران می پذیرند موجودی حساب کاربری آنها، مستقل از روش کسب قانونی آن ( اگر در نتیجه افزایش موجودی از طریق درگاه بانک یا وارد کردن کدهای تخفیفی که دادمان در اختیار آنها قرار داده یا هر روش دیگری که مورد تایید دادمان باشد ) فقط برای استفاده از خدمات دادمان قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.
۳-۷: کاربران می پذیرند کدهایی که جهت افزایش موجودی یا کاهش هزینه خدمات به آنها داده میشود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که دادمان برای ارائه این کدها هزینه ای از کاربران دریافت نمیکند، این حق برای آنها محفوظ است که مبلغ یا درصد این کدها را حتی پس از انتشار بر اساس شرایط کد اختصاص داده شده، تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین می تواند زمانی که به علت خطای فنی یا تخلف صورت گرفته این کدها یا مبلغ موجودی که در نتیجۀ استفاده از آن به حساب کاربر افزوده شده را باطل یا حذف کند.
۳-۸: مسئولیت تامین اینترنت و سخت افزار الزام و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات دادمان به عهدۀ کاربران است.
۳-۹: کاربران متعهد میشوند پس از اتمام استفاده از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن، از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات کسب کرده اند، هیچگونه استفاده ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کاربران در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر مغایر با قوانین دادمان است. همچنین کاربران متعهد میشوند در طول زمان استفاده از خدمات دادمان، فقط در شرایط ضروری و به میزان مورد نیاز از اطلاعاتی که از کاربران ارائه شده است، استفاده کنند. استفادۀ کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، دادمان و شخص ذینفع مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.
۳-۱۰: با استفاده از خدمات دادمان، کاربران می پذیرند که در حین استفاده از آن، دادمان را وسیله ای برای تبلیغات و بازاریابی خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند.
۳-۱۱: کاربران متعهد به رعایت همۀ شرایط و قوانین، اصول اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از خدمات دادمان هستند.
۳-۱۲: کاربران اعلام میکنند که متن حریم خصوصی را مطالعه و مورد قبول ایشان می باشد .
۳-۱۳: در صورت رد بی دلیل درخواست خدمت توسط کاربر مشاور و وکیل و یا لغو بی دلیل و به کرات خدمت توسط کاربر متقاضی دریافت خدمات، دادمان می تواند نسبت به غیرفعال کردن حساب کاربری آنها به صورت موقت یا دائم اقدام کند.
۳-۱۴: خدمات دادمان ممکن است با مشارکت همکاران تجاری دیگری ارائه شود که دادمان کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می پذیرند که این خدمات، شرایط و قوانین مختص خود را دارند و دادمان مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این همکاران ندارد.

ماده ۴ – هزینه ها و پرداخت

۴-۱: کاربران می پذیرند امکان استرداد هزینه هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به دادمان یا همکاران تجاری دادمان می پردازند وجود ندارد. مغایرت در هزینه اعلامی و پرداخت شده را تنها در ۴۸ ساعت اولیه رسیدگی میکنند. بنابراین کاربران باید موضوع را در همان ۴۸ ساعت اولیه به اطلاع دادمان و همکاران دادمان برسانند.
۴-۲: کاربران می پذیرند هزینۀ ارائه خدمات تجاری مشخص می باشد و پس از استفاده از آن نمیتوانند اعتراضی نسبت به هزینۀ اعلام شده داشته باشند. بدیهی است از آنجایی که کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی دادمان یا همکاران تجاری هستند، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می شوند. به همین منظور کاربران با قبول این شرایط و قوانین به دادمان اختیار دریافت و وصول مبالغ را از محل موجودی حساب کاربری خود میدهند.
۴-۳: پرداخت هزینۀ خدمات و سایر هزینه های اعلام شده توسط همکاران تجاری دادمان فقط از طریق روشهایی که توسط دادمان یا همکاران تجاری او مشخص میشود میتواند صورت گیرد. این روشها عبارتند از:
پرداخت از طریق موجودی حساب کاربری دادمان، پرداخت اینترنتی جهت افزایش موجودی حساب کاربری و یا از طریق USSD برای افزایش موجودی.
روشهای پرداخت محدود به موارد مذکور بوده است. هرگونه روش دیگری نظیر کارت به کارت، تهاتری و غیره مورد تایید دادمان نیست و در این صورت دادمان هیچگونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
۴-۴: کاربران می پذیرند هزینۀ خدمات اعلام شده از سوی دادمان، ممکن است بسته به شرایط از جمله نوع موضوع، زمان، مدت زمان و یا عوامل دیگر متغیر باشد. رقم اعلام شده بر اساس استانداردهای قیمتگذاری دادمان تعیین شده است و در صورت پذیرش آن از سوی کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی درباره آن وجود نخواهد داشت.
۴-۵: کاربر مشاور و وکیل می پذیرد خدمات دادمان صرفا از طریق وب سایت دادمان صورت می پذیرد و نمیتواند برای ارائه خدمات از روش های دیگر استفاده کند. چنانچه کاربر متقاضی دریافت خدمات و مهمان با مورد فوق مواجه شوند، مجاز به لغو (امتناع از پذیرش) خدمت هستند. در صورت مواجه شدن با مورد فوق جهت پیگیری امور و دریافت خدمات مجدد از راه های ارتباطی مراتب را به پشتیبانان اطلاع دهند.

ماده ۵ – مسئولیت دادمان

۵-۱: دادمان با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرایند میانجیگری، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی بین آنها در زمان استفاده از خدمات به کار می گیرد.
۵-۲: دادمان با استفاده از نظارتهای خود و انجام نظرسنجی از کاربران در انتهای خدمات تلاش میکنند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.
۵-۳: دادمان برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم افزاری توسط دستگاههای کاربران تلاش میکند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاهها یا شبکه های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن همراه و …) نخواهند داد.
۵-۴: اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد دادمان و همکاران دادمان محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و همچنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، دادمان مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است. الزم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکانپذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.
۵-۵: چنانچه هر یک از کاربران دادمان در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق میتوانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات دادمان مطرح کنند. تا پیگیری های الزم بنا به مورد انجام شود.
۵-۶: همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران درباره نحوه و شرایط ارائه خدمات دادمان و استفاده از نرم افزارهای ارائه دهنده خدمات در نرم افزار و وب سایت دادمان قرار داده شده است. اشخاص میتوانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آن کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات دادمان آشنا شوند. در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هرگونه ابهام و سوال کاربران هستند.
۵-۷: مسئولیت دادمان فقط در فرضی متصور است که کاربران از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت اقدام به اخذ خدمات از جمله ارسال درخواست و قبول توسط کاربر دیگر کرده باشند. لذا اگر کاربر مشاور یا وکیل و کاربر متقاضی دریافت خدمات که در اپلیکیشن و وب سایت دادمان ثبت نام کرده اند خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام خدمات توافق کنند هیچگونه مسئولیتی متوجه دادمان نخواهد بود.
۵-۸: همکاران تجاری به صورت مستقل و بر اساس شرایط و قوانین منتشر شده در اپلیکیشن یا سایت خود اقدام به ارائه خدمات میکند. استفاده از خدمات همکاران تجاری، توافق مستقلی فی مابین کاربران و همکاران تجاری ارائه دهنده خدمات بوده و همکاران تجاری بر اساس شرایط و قوانین و قراردادهای خود مسئول پاسخگویی به کاربران هستند. دادمان صرفا ارائه دهنده خدمات به همکاران دادمان بوده و نسبت به خدمات ارائه شده توسط همکاران دادمان به کاربران مسئولیتی نخواهد داشت.

ماده ۶ – مسئولیت کاربران

۶-۱: مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام استفاده از خدمات) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و دادمان و همکاران تجاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهند داشت. دادمان و همکاران تجاری می توانند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی خود به عمل آورند.
۶-۲: هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی های دادمان یا همکاران تجاری وی شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی می شود. این حق را برای خود محفوظ میداند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی الزم را علیه متخلف به عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
۶-۳: کاربر مشاور با وکیل متعهد می شود تنها از علایم و دسترسی هایی که توسط دادمان تهیه و در اختیار او قرار داده شده استفاده کند. مسئولیت استفاده از اقلام و دسترسی هایی که سبب ایجاد مشابهت و اشتباه برای کاربران و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی شود، به عهدۀ کاربر مشاور یا وکیل است. در این موارد دادمان می تواند نسبت به قطع ارائه خدمات با شخص متخلف و پیگیری قانونی اقدام و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به دادمان خواهد بود.
۶-۴: مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات خدمات و نیز عدم استفاده از نرم افزار دادمان برای ارائه خدمت بر عهدۀ کاربران مشاور و وکیل است.
۶-۵: کاربران اعم از متقاضی درخواست خدمات و مشاور یا وکیل متعهد میشوند در صورت مواجهه با نقض هر کدام از تعهدات حین استفاده یا ارائه خدمت و یا نقض قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم) و قوانین مدنی (ورود خسارت به کاربران) بدون مداخله مستقیم، از انجام هر اقدامی بر اساس صلاحدید شخصی پرهیز کنند. کاربر مشاور یا وکیل در صورت نیاز می تواند موضوع را با پشتیبانی دادمان در میان بگذارد، کاربر متقاضی دریافت خدمات نیز میتواند با پشتیبانی تماس داشته باشد. در نهایت پشتیبانی دادمان تصمیم مقتضی را بر مبنای وضعیت اخذ میکند و در صورت لزوم موضوع با مراجع ذیصلاح در میان گذاشته میشود.
۶-۶: کاربران مکلف به رعایت کلیه شرایط و قوانین منتشر شده در اپلیکیشن و سایت همکاران تجاری دادمان هستند و در صورت نقض تعهدات و شرایط مذکور مسئول پذیرش کلیه آثار ناشی از تخلف در قبال همکاران تجاری خواهند بود.
۶-۷: در صورت لغو و عدم برقراری جلسه مشاوره(حضوری و تلفنی) توسط کاربر مشاور یا وکیل در طی روز، که از طریق سایت به اطلاع کاربر متخلف رسانده می شود، کاربر مشاور یا وکیل متعهد و ملتزم می باشد مبلغ مشخصی را تا سقف ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ریال، با توجه به محدوده فعالیت و تصمیم دادمان، به عنوان وجه التزام قراردادی پرداخت نماید. وصول تمام یا قسمتی از خسارات و وجه التزام فوق یا تهاتر ان با موجودی ریالی کاربر مشاور یا وکیل نزد دادمان بلامانع است و کاربر در این خصوص رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام می نماید و یا در صورت عدم کفایت مطالبات کاربر مشاور یا وکیل نزد دادمان برای جبران خسارت وارده و وجه التزام فوق، دادمان مجاز خواهد بود نسبت به مطالبه آنها از کاربر مشاور یا وکیل از طریق مراجع ذیصلاح قضایی اقدام نماید.

ماده ۷ – موارد فنی

۷-۱: کاربران حق ندارند هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد Code Source نرم افزارهای دادمان شامل دیکامپایل Decompile، مهندسی معکوس Engineering Reverse یا فعالیتهای مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
۷-۲: کاربران مجاز نیستند با استفاده از روشهای Framing یا Mirroring و روشهای دیگر، نسخۀ دیگری از خدمات دادمان را روی سرورهای دیگر ارائه کنند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم افزار دادمان یا در روش ارائۀ خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
۷-۳: کاربران مجاز نمی باشندنرم افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری Indexing، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده کاوی روی خدمات اجرا کنند.
۷-۴: کاربران مجاز نمی باشند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از اپلیکیشن و سایت دادمان یا سامانه های مرتبط با دادمان انجام دهند.

ماده ۸ – محتوای تولید شده توسط کاربران

دادمان ممکن است حسب مورد از کاربران بخواهد که در وب سایت، نرم افزار موبایل، شبکه های اجتماعی و یا سایر بخشهای این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایلهای مشابه منتشر کنند. مالکیت این مطالب همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آنها در خدمات مرتبط به اپ کاربران این حق را به دادمان می دهند که اطلاعاتی را که از حالت محرمانه خارج شده است، منتشر کنند و یا به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کنند.

ماده ۹ – قطع خدمات

در صورتی که دادمان به این نتیجه برسد که حضور هر یک از کاربران امنیت و آرامش کسب و کار و یا دیگر کاربران را در معرض تهدید قرار می دهد،با صلاحدید خود می تواند حساب کاربر را مسدود یا اجازه استفاده از خدمات را به صورت موقتی یا دائم تغییر دهد.
اگر کاربران تعهدات این شرایط و قوانین را رعایت نکنند یا دسترسی آنها به خدمات دادمان، خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، دادمان مجاز به حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات دادمان دارد و کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

ماده ۱۰ – توافق از راه دور

۱۰-۱: کاربران توافق می کنند برای مبادلۀ آسان اطلاعات و انجام توافقات جدید، همۀ تغییرات و الحاقیه های شرایط و قوانین حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، تنظیم قراردادها، اخطاریه ها و ابلاغیه های مربوط به دادمان، از طریق اپلیکیشن و
وب سایت دادمان به عمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرایط و روند اجرایی توافق از راه دور و به صورت الکترونیکی، موافقت خود را نسبت به اعمال هرگونه شرایط و توافق جدید را از طریق فضای مجازی و به صورت الکترونیکی اعلام میکنند.
۱۰-۲: حساب کاربری متعلق به شخص کاربر و غیر قابل انتقال است. کلیه مسئولیت های مربوط به حفظ و حراست از حساب کاربری برعهدۀ کاربر دارای حساب کاربری است. کاربران ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده حساب کاربری، همۀ داده پیامهای صادره از طریق حساب کاربری مذکور اعم از شکل، عبارت، تاییدیه، انتخاب اشکال و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیامهای ارسال شده از ناحیۀ کاربران غیر قابل استماع و مردود است.
۱۰-۳: کاربران می پذیرند هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تایید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیامهای صادره از طرف دادمان به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب میشود و هرگونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
۱۰-۴: کاربران با عضویت در اپلیکیشن دادمان ضمن پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه ای و الکترونیکی اعلام میکنند.
۱۰-۵: کلیه رویه های حقوقی و فنی اعم از احراز هویت کاربر، ایجاب و قبول، امضای الکترونیکی و تاییدیه های مرتبط ارائه شده توسط دادمان جهت انعقاد قرارداد الکترونیکی با کاربران از طریق اپلیکیشن، مورد قبول کاربران بوده و هرگونه روش فنی جهت تنظیم قرارداد از جمله ایجاب و قبول به مثابه توافق کتبی است. هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به قرارداد الکترونیکی غیر قابل استماع و مردود است.
۱۰-۶: با توجه به انعقاد قرارداد حاضر به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی، کاربران موافقت خود را نسبت به تعیین اقامتگاه دادمان، به عنوان محل انعقاد قرارداد، اعلام میکند.

ماده ۱۱ – تصدیقات قراردادی

کاربر مشاور یا وکیل در کمال صحت عقل و اراده اقرار می نماید واجد تمامی شرایط قانونی و قراردادی نسبت به استفاده از خدمات دادمان به منظور انجام موضوع قرارداد از جمله عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و همچنین عدم استعمال و مصرف آنها بوده و همچنین کاربران اقرار می نمایند کلیه اظهارات، اعلامات، تائیدیه ها و محتویات و مندرجات اسناد و مدارک ارائه شده و اطلاعات اعلامی به دادمان و هر آنچه که در آینده اعلام و ارائه می گردد منطبق با واقع و حقیقت می باشد.
در صورتیکه به هر دلیل اعم از اعلام مراجع و اشخاص خلاف اظهارات کاربران اعلام یا احراز گردد، دادمان مجاز میباشد ضمن غیر فعال نمودن دائمی کاربر خاطی و به جهت تخلف نامبرده از موارد فوق نسبت به مطالبۀ مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بعنوان خسارت و وجه التزام این شرایط و مقررات اقدام نماید. وصول تمام یا قسمتی از خسارت و وجه التزام فوق از موجودی ریالی کاربر نزد دادمان بلامانع می باشد .

برای دریافت مشاوره کلیک کنید
پیمایش به بالا