مهاجرت سرمایه گذاری

یکی از دروازه های ورود به کشورهای مدرن و پیشرفته دنیا، سرمایه گذاری در این کشورهاست. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، پلی است که علاوه بر اینکه امکان اقامت شما و خانواده تان در کشور مقصد را تسهیل می نماید، بلکه در کنار آن می توانید هم از امکانات رفاهی کشور مقصد به سادگی بهرمند شده و هم می توانید از سرمایه گذاری خود سود مناسب دریافت نمایید.

سرمایه گذاری در اتریش

سرمایه گذاری در کشور اتریش به دلیل گستردگی انواع سرمایه گذاری هایی که می توان در این کشور انجام داد دارای اهمیت می باشد. اما باید این نکته را در نظر داشت که هر نوع سرمایه گذاری در اتریش منجر به اخذ اقامت نمی گردد و اگر با هدف اخذ اقامت اتریش و به دنبال آن اخذ تابعیت اتریش قصد سرمایه گذری در این کشور را دارید حتماً باید به نکاتی توجه فرمایید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری می تواند یکی از مناسب ترین و سریع ترین راه های اخذ اقامت دائم استرالیا باشد که در این خصوص علم به قوانین و شرایط سرمایه گذاری در استرالیا و همچنین دانستن مبلغ سرمایه گذاری در استرالیا جز مواردی است که بسیار مهم بوده و حائز اهمیت می باشد.

سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در انگلستان

یکی از اصلی ترین راه های مهاجرت به کشور انگلستان و اخذ اقامت مسیر کارافرینی و سرمایه گزاری در انگلستان می باشد که به نام  Tier1 معروف می باشد. در صورتی می توانید برای این نوع ویزا درخواست نمایید که بخواهید یک بیزینس در انگلستان راه اندازی نمایید.

آلمان یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اروپاست و در شاخص های اقتصادی آن در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این موضوع و دلایل مهم دیگر باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در فکر دستیابی به بازارهای اقتصادی آلمان باشند و جهت تحقق این امر سرمایه گذاری در آلمان انتخاب بسیاری از سرمایه گذاران خارجی است.

سرمایه گذاری در آلمان

سرمایه گذاری در آمریکا

کشور امریکا از نظر اقتصاد قوی و ثروت  بالاترین و اولین کشور در جهان محسوب میشود سرمایه گذاری در امریکا مورد استقبال بسیاری از افراد  در سراسر جهان میباشد. سرمایه گذاری در امریکا به دلیل اقتصاد پیشرفته وزیرساخت های قوی اقتصادی محل مناسبی برای سرمایه گذاری  میباشد.

دولت سوئد افراد خارجی را که قصد سرمایه‌گذاری در کشور سوئد را دارند مورد حمایت خود قرار میدهد. این کشور یک مرکز برای توسعه فناوری تبدیل شده است و از سراسر جهان و سرمایه گذاری در کشور سوئد جذب می شود.

سرمایه گذاری در سوئد

سرمایه گذاری در کانادا

متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا از طرق مختلف همانند خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت و پرداخت سرمایه ای به بازار کانادا می توانند اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

سرمایه گذاری در هلند را میتوان یکی از سرمایه گذاری های جذاب در اروپا بشمار آورد. این سرمایه گذاری همانند سایر سرمایه گذاری های دیگر دارای مزایای بسیاری است که  در صورت سرمایه گذاری صحیح  منجر به اقامت در این کشور گردد.

سرمایه گذاری در هلند

درباره ما

موسسه حقوقی سروش نافع دادمان کرج با همکاری تیمی قدرتمند و متعهد متشکل از حقوقدانان مجرب، وکلای پایه یک دادگستری، قضات بازنشسته، اساتید دانشگاه، کارشناسان بانک و اداره ثبت، مهندسین صنایع و فناوری اطلاعات، کارشناسان مالی، حسابداران و حسابرسان با هدف ارائه خدمات گسترده در سطح داخلی و بین المللی در تلاش است تا خدمات ذیل را در چارچوب حقوق بین الملل و قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به هموطنان ارائه نماید.

تماس با ما

نماد اعتماد دادمان

۳۲۴۰۲۲۱۰ ۰۲۶

۳۲۴۰۲۲۱۸ ۰۲۶

۰۹۱۲۳۰۰۰۹۴۷

۰۹۰۲۷۳۴۲۹۴۲

آدرس : کرج میدان توحید برج دهقانی طبقه ۴ واحد ۸

وکلای موسسه سروش نافع دادمان

دانلود اپلیکیشن دادمان

برای دریافت مشاوره کلیک کنید
پیمایش به بالا