قــــرارداد اجـــاره سالـــن

بسمه تعالی

 

قــــرارداد اجـــاره سالـــن

 

این قرارداد ………………… به نمایندگی  از سوی آقای ……………………. بعنوان طرف اول و آقای ……………………………. فرزند …………………. شماره شناسنامه ………….. نماینده شرکت/ اداره ……………………………………. آدرس …………………………………………………… شماره تماس: ………………………………… همراه: ………………………………… بعنوان طرف دوم منعقد می گردد.

 

۱- موضوع قرارداد:  

این قرارداد جهت استفاده سالن اجتماعات ………………. ( طبقه سوم ساختمان اداری )  با رعایت مقررات داخلی اتاق و صرفاً برای برگزاری مراسم ………………………………………………………  منعقد گردید.

 

۲-  مدت قرارداد:  

مدت قرارداد از تاریخ  ………… لغایت ……….. برای نوبت صبح/بعداظهر میباشد.

توضیح:

تبصره: مدت محاسبه شده برای هر نوبت … ساعت و حداکثر ساعت قابل استفاده در یک روز …. ساعت خواهد بود.

۳-  ورودی:  

توضیح: ورودی سالن اجتماعات ………….. ریال ( ……………  ریال ) برای یک نوبت…. ساعته می باشد و مبلغ به حساب جاری…………………………………. واریز و اصل فیش مذکور حداکثر تا ۳  روز قبل از برگزاری مراسم به امور مالی اتاق تحویل گردد.

۴-  سایر موارد:  

۱-۴  امکانات سالن به تعداد ….. عدد صندلی به همراه تریبون، سیستم صوت و نور متعارف بوده و سایر موارد اضافی از جمله سیستم پروژکشن،‌ ترجمه همزمان،‌ تصویر برداری و … به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می گردد.

۲-۴  تهیه مواد مصرفی، خدمه، پذیرائی به عهده برگزار کننده مراسم می باشد که در صورت نیاز با هماهنگی قبلی تــوسط اتاق بازرگانی قابل پیش بینی است. بدیهی است خدمات فوق بصورت جداگانه محاسبه و دریافت می گردد.

۳-۴  پس از اخذ و رودی در صورتی که به هر دلیل برنامه مورد نظر لغو گردد وجه گرفته شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد و برای رزرو سالن جهت روزهای بعد طبق شرایط طرف اول اقدام می گردد.

۴-۴ برآورد و اعلام خسارات احتمالی و هرگونه ضرر و زیان وارده به سالن و امکانات آن به عهده طرف اول قرارداد بوده و طرف دوم  تعهد می نماید در صورت ایجاد خسارت، ضرر و زیان آن را پرداخت نماید.

۵-۴ اخذ کلیه مجوزهای قانونی جهت برگزاری مراسم ( اماکن و  … ) بر عهده طرف دوم می باشد و در صورت لغو یا تعطیلی به هر دلیل طرف اول هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه نخواهد داشت.

۶-۴ برگزار کننده بایستی کلیه شئونات اسلامی و قانونی ………………..را در حین برگزاری مراسم حفظ نموده و کل برنامه مراسم را قبلاً در اختیار اتاق قرار دهد.

۷-۴ استفاده از برنامه هایی که قبلاً‌ هماهنگ نشده اکیداً  ممنوع و مسئولیت آن به عهده طرف دوم قرارداد است و اجرای موسیقی مطابق مجوز  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بلامانع است و اخذ کلیه مجـــوزهای لازم از ارگانهـــای ذیربط بر عهده برگزار کننده است و هرگونه تخلف بعهده طرف دوم قرارداد می باشد.

۸-۴  امضا کننده ذیل این قرارداد برگزار کننده مراسم بوده و حق واگذاری سالن را به شخص یا گروه و نهادی و اداره دیگری ندارد.

۹ -۴ توصیه می شود برگزارکننده  مراسم قبل از عقد قرارداد حتماً  از سالن و جزئیات مورد نظر بازدید بعمل آورده و پیش بینی های لازم را با نماینده اتاق در کلیه موارد بنماید و هیچ گونه عذری در  رابطه یا عدم اطلاع قابل قبول نیست.

۱۰-۴ نصب هر گونه پلاکارد،‌ پوستر،  تابلو ،‌ گل آرائی ثابت و … در داخل سالن و محوطه لابی ممنوع می باشد بنابراین در زمان نیازسنجی موارد لحاظ می گردد.

۱۱-۴ چک شماره ……………………………. عهده بانک ………………….  به مبلغ  ریال موضوع بند ۳-۴  بمنظور تأمین خسارات احتمالی بصورت امانی نزد اتاق بازرگانی می باشد که در صورت وارد آمدن هر گونه خسارت ناشی از بی احتیاطی،‌ عدم توجه به مفاد قرارداد،‌ مبلغ خسارت از محل چک مذکور قابل برداشت است. بدیهی است پس از اجرای مراسم و تأئید نماینده اتاق بازرگانی چک مذکور عودت داده خواهد شد.

۱۲-۴ مبلـــغ کل قرارداد با احتساب کلیه موارد شامل ……………………………………………………………………….. جمعاً ………………….  ریال می باشد که فیش واریزی آن ضمیمه قرارداد می باشد.

تذکر: قراردادی که به هر دلیل فیش واریزی هزینه ها به پیوست آن نباشد از درجه اعتبار ساقط است و اتاق بازرگانی هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

 

 

امضاء نماینده ………………                                                                 امضاء برگزار کننده مراسم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کلیک کنید
پیمایش به بالا