هرچیزی که درباره مهاجرت به انگلستان از طریق انواع ویزای مهاجرتی انگلیس باید بدانیم!

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان از طریق اخذ یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس همانند ویزای کاری یا تحصیلی انگلستان موضوع مقاله جدید مجله دادمان می باشد.اما قبل از پرداختن به نحوه دریافت هر کدام از انواع ویزای مهاجرتی به انگلیس راجع به کشور پادشاهی انگلیس و آداب و رسوم و آب و هوا و خوراکی ها و تفریحات و مکانها و شهرهای انگلستان توضیحاتی میدهیم و بعد به شرایط اخذ انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و تعیین وقت سفارت جهت انجام امور مربوط به مهاجرت به کشور انگلیس خواهیم پرداخت.

انگلستان ، انگلیس یا بریتانیای کبیر ، سرزمینی کهن در شمال قاره‌ اروپا است. این کشور بخشی از حکمرانی بریتانیای کبیر به شمار می‌رود و جزایر کوچک و بزرگ بسیاری در آن جای گرفته‌اند . انگلستان نقش انکار ناپذیر و مهمی در معادلات جهانی ایفا می‌کند و به دلیل طبیعت چشم‌نواز و همچنین آثار تاریخی زیبا و ارزشمند، به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده است. انگلستان در بخش جنوبی بریتانیای کبیر قرار دارد و با مساحتی بالغ بر ۱۳۰ هزار و ۲۷۹ کیلومتر مربع، جمعیتی حدود ۵۵ میلیون نفر را در خود جای داده است. مردم این سرزمین کهن، انگلیسی‌زبان با گویش بریتانیایی هستند و از واحد پوند (£) در معاملات خود استفاده می‌کنند.

در بحث مهاجرت به انگلستان از طریق اخذ یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس بحث دین و مذهب برای خیلی از ایرانیان مهم می باشد. دین اصلی در انگلستان مسیحیت است. اما دین‌های دیگری از جمله یهودیت و اسلام نیز در بین مردم این کشور رواج دارد. این کشور از غرب با ولز و از شمال با اسکاتلند همسایه است. همچنین در شمال غرب با دریای ایرلند، در شرق با دریای شمال و در جنوب غربی با دریای سلتی مرز مشترک دارد. در بخش جنوبی نیز با کانال مانش از اروپای قاره‌ای و فرانسه، جدا می‌شود. آب و هوای انگلستان معتدل است. در تابستان آب و هوایی سرد و در زمستان اقلیمی معتدل دارد.

لندن، پایتخت انگلستان و پادشاهی بریتانیا است. نوع حکومت انگلستان به عنوان بخشی از پادشاهی بریتانیا، سلطنت مشروطه به شمار می‌رود و این کشور توسط پارلمان بریتانیا اداره می‌شود. بیرمنگام، منچستر، لیورپول و لیدز از مهم‌ترین شهرها پس از لندن، محسوب می‌شوند. لندن، شهری است مملو از زیبایی‌های خاطره‌انگیز مانند چشم لندن، چرخ و فلکی غول‌پیکری که در سال ۲۰۰۰ گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

انواع ویزای مهاجرتی انگلیس

آشنایی با کشور انگلیس قبل از مهاجرت به انگلستان

قبل از مهاجرت به انگلستان از طریق دریافت هر کدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس میخواهیم با  مشخصات کلی بریتانیا بیشتر آشنا شویم:

نام انگلیسی: United Kingdom
نام عربی: المملکه المتحده
پایتخت: لندن
قاره: اروپا
نوع حکومت و ساختار سیاسی: پادشاهی/ ملکه
زبان‌های رسمی: انگلیسی
زبان‌های رایج: لهستانی، عربی و چینی
واحد پول: پوند استرلینگ معادل ۱.۲۷ دلار آمریکا
تعداد کشورهای بدون نیاز به ویزا: ۱۶۴
جمعیت: بیش از ۵۵ میلیون نفر
منطقه زمانی: GMT+1 . UTC
پیش شماره تلفن: ۰۰۴۴

 

شهرهای انگلیس

خلاصه ای از جغرافیای کشور انگلیس

آسمان کشور انگلیس در بیشتر اوقات ابری است شمایی که قصد مهاجرت به انگلستان را از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس دارید باید در فصل بهار و پاییز احتمال بارش باران به صورت غیر منتظره را داشته باشید. ماه‌های دسامبر و فوریه در این کشور بسیار سرد است. بارش برف نیز دیده می‌شود . دمای کشور انگلیس زیر صفر خواهد بود. در مجموع این کشور دارای آب و هوای معتدل است. ماه‌های تابستان این کشور ملایم بوده و خبری از گرمای زیاد نیست.

فصل تابستان شلوغ‌ترین فصل در کشور انگلیس محسوب می‌شود. فصل تابستان این کشور بسیار زیبا است و به نوبه خود از نظر هزینه نیز در وضعیت ارزان‌تر قرار گرفته است.

کشور انگلیس دارای  ۱,۵۷۲–۲۳,۸۲۹  کیلومتر مربع وسعت است. گونه‌های گیاهی در فصل تابستان بیشتر در این کشور دیده می‌شود و جانوران درنده در جنگل‌های دورافتاده کشور انگلیس زیستگاه مشخصی دارد.

آب و هوای کشور انگلیس

کشور انگلستان قسمتی از بریتانیا کبیر در کنار ایرلند شمالی ، ولز و اسکاتلند می باشد . موقعیت این کشور در غرب ارواسیا و دارای یک خط ساحلی گسترده است. به خاطر موقعیت جغرافیایی این کشور، آب و هوای کشور انگلیس در طول سال بسیار متغیر می باشد و برخی از روزها خشک و قاره ای و برخی دیگر مرطوب و دریایی است. به همین علت باعث می شود نوسانات دما زیاد شده و در طی یک روز می توان چند فصل را تجربه کرد.

برخلاف تصور مردم که کشور انگلیس، کشوری سردسیری می باشد، آب و هوا در این کشور بسیار مناسب بوده و معمولا مه آلود است. فرد می تواند نور آفتاب را در طول روز مشاهده کند .به طور متوسط در هر سال ۱۳۴۰ ساعت هوای انگلیس آفتابی است. سواحل جنوبی به علت وزش دائمی باد، دارای صاف ترین آسمان می باشد و کمترین میزان ابر را دارد، بدین معنا که در شهرهایی مانند کنت و ساسکس از بیشترین میزان تابش خورشید برخوردارند که سبب جذب توریست های داخلی و خارجی به ساحل های آنها می شود که این مساله میتواند مورد توجه افرادی باشد که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به یکی از شهرهای انگلستان را دارند.

اقامت در انگلیس

پر ابرترین قسمت های کشور انگلیس نیز در نواحی شمالی و غربی، کوهستانی می باشد که روزهای کمتری از سال، آفتابی است. بارش باران، دمای هوا و روشنی روز همه بستگی به محل زندگی دارد. به طور کلی بخش غربی انگلستان که به اقیانوس اطلس بیشتر نزدیک است دارای آب و هوای معتدل و در عین حال شرجی ترین و پر بادترین بخش انگلیس نیز می باشند . قسمت شرقی این کشور از آب و هوای خشک تر و کم باد تر است که در بیشتر روزهای  سال ، دمای آن از قسمت غربی، پایین تر است . انتظار می رود وضعیت آب و هوای انگلیس در دهه های آینده دستخوش تغییرات شود و همچنین انتظار می رود تا سال ۲۰۵۰ میلادی، دمای میانگین تا ۲ درجه و بالاترین دما در تابستان، ۳ درجه افزایش پیدا کند، میزان بارش کلی نیز کاهش پیدا می کند ولی بارش زمستانی بیشتر خواهد شد .

قبل از اقدام به دریافت یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و در نهایت مهاجرت به انگلستان  وضعیت آب و هوای کشور انگلیس را در چهار فصل سال مورد بررسی قرار میدهیم :

کشور انگلیس در فصل بهار :

فصل بهار در انگلیس از ماه مارس شروع می شود و تا ماه می ادامه دارد . آب و هوای این فصل خنک و خشک است . در ظهر دمای هوا زیاد می شود و در نزدیکی فصل تابستان دما افزایش می یابد و حتی ممکن است در ماه آپریل برف ببارد . دمای این کشور در فصل بهار بین صفر تا ۱۰ درجه سانتی گراد می باشد .

کشور انگلیس در فصل تابستان :

فصل تابستان در انگلیس از ماه ژوئن تا اگوست می باشد و بیشترین دما در همین فصل است و همچنین خشک ترین آب و هوا را در این فصل شاهد هستیم. در مناطق شرقی و مرکزی و جنوبی بارندگی های بسیاری وجود دارد که باعث سرسبزی این مناطق می شود در جنوب شرقی کشور انگلیس ممکن است در بعضی روزها دمای هوا به ۳۰ درجه سانتی گراد هم می رسد که بیشترین دما در این کشور می باشد. معمولا میانگین دما در فصل بین ۱۷تا ۲۰ درجه سانتی گراد است. بهترین فصل برای سفر به کشور انگلیس، همین فصل تابستان می باشد .

سفارت انگلستان -لباس پوشیدن در لندن
کشور انگلیس در فصل پاییز :

فصل پاییز در انگلیس از ماه سپتامبر شروع و تا اخر ماه نوامبر ادامه می یابد. بارندگی در فصل پاییز به اوج خود می رسد که آب و هوایی نا متعادل را در این کشور به وجود می آورد و میانگین دما در این فصل ۱تا ۱۳ درجه سانتی می باشد .

کشور انگلیس در فصل زمستان :

فصل زمستان در انگلیس از ماه دسامبر تا ماه فوریه است و دمای هوا در تمام انگلیس بسیار سرد می شود. در اکثر شهرهای این کشور برف می بارد دمای هوا در فصل زمستان به زیر صفر می رسد و بیشترین دما به ۱۰درجه سانتی گراد می رسد و همچنین باد های بسیار سردی می وزد .

 

پوشیدن لباس مناسب در فصول مختلف سال در انگلیس

اگرچه آب و هوا در انگلیس پیش ‌بینی ‌ناپذیر است، اما کمتر پیش می‌آید که آب و هوا به وضعیت حاد و نامتعادلی در قرار بگیرد.این مساله خوشایند کسانی است که قصد مهاجرت به انگلستان را با استفاده از یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس دارند .در فصل تابستان دمای هوا بین ۱۸- ۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان است البته گاه دما به حدود ۳۰ درجه سانتی‌گراد هم برسد.

مهاجرت به کشور انگلیس

در فصل زمستان میانگین هوا بین ۷ تا ۲ درجه سانتی‌گراد است و گاهی به زیر صفر درجه نیز افت می‌کند اما خوشبختانه اکثر خانه‌ ها، ساختمان ‌ها، قطارها و اتوبوس ‌ها از سیستم گرمایشی مناسبی برخوردارند. به ‌طور کلی تفاوت اندکی میان آب و هوای در مناطق مختلف مشاهده می‌شود، اما در مناطق کوهستانی و شمالی، بارش برف و باران و وزش باد بیشتر دیده می‌شود و البته با پوشیدن لباس و همراه داشتن تجهیزات مناسب (مانند عینک آفتابی، کلاه، چتر و …) می توان از آب و هوای انگلیس لذت برد .

اقامت در انگلیس و جمعیت

پرجمعیت ترین شهرهای انگلستان برای اقامت و زندگی

هر سال در ماه ژوئن دفتر آمار ملی برآورد مبتنی بر آمار، میزان مهاجرت به انگلستان  و باروری را به روز می نماید، در حال حاضر رشد جمعیت در انگلستان ۰٫۶۵ درصد در سال می باشد. طبق آخرین آمار انتشار یافته توسط سازمان ملل جمعیت انگلستان در حال حاضر ۶۷،۶۴۹،۶۵۷ نفر است. یکی از مهم ترین عوامل رشد جمعیت انگلستان طی سال های اخیر مهاجرت افراد از کشورهای دیگر به انگلستان از طریق یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی انگلیس بوده است.

با توجه به استقبال اغلب مردم و دولت انگلستان نسبت به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا (Brexit) در صورت عملی شدن این موضوع مهاجرت به انگلستان از طریق هرکدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس بسیار دشوار خواهد شد و این امر طبیعتاً در آینده نقش مهمی در تغیرات جمعیتی انگلستان ایفا خواهد نمود. در ادامه به معرفی شهرهای پرجمعیت انگلستان خواهیم پرداخت.

وقت سفارت انگلیس لندن
رتبه اول جمعیت : شهر لندن

لندن پرجمعیت ترین شهر انگلستان و پایتخت این کشور به شمار می آید. بر اساس آمار انتشار یافته از سوی دفتر آمار ملی جمعیت گرند لندن (شهر لندن و حومه) ۹،۱۷۶،۵۳۰ نفر می باشد. لندن از لحاظ ناحیه شهری پرجمعیت ترین شهر اتحادیه اروپا به شمار می آید. لندن به طور قابل توجهی متنوع تر از شهرهای دیگر انگلستان است، زیرا افراد مختلفی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان دارند را از سراسر جهان جذب می کند.

بدون شک لندن جزو زیباترین شهرهای جهان است و به علت موقعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی که دارد این شهر به یکی از مراکز مهم مالی، فرهنگی و تجاری جهان تبدیل گردیده و تاثیر بسزایی در آموزش و پرورش، سیاست، سرگرمی و هنر دارد و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با توجه به جمعیت زیاد ساکن در لندن سیستم حمل و نقل این شهر بسیار منظم و کارآمد عمل می نماید به طوری که مشکل ترافیک در لندن در اکثر نقاط شهر حل شده است و افراد جهت تردد در سطح شهر ترجیح می دهند از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و مترو استفاده نمایند.

ویزای کاری انگلستان بیرمنگام
رتبه دوم جمعیت : شهر بیرمنگام

بیرمنگام دومین شهر پرجمعیت انگلستان پس از لندن می باشد. طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۹ جمعیت حوزه شهری ۱٫۳۰۹٫۸۰۰ نفر و جمعیت کلان شهر بیرمنگام بیش از ۳ میلیون نفر اعلام گردید. بیرمنگام در زمان قرون وسطا یک شهر تجاری به شمار می آمد. در سده هجدهم در پی وقوع انقلاب صنعتی بیرمنگام به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تکنولوژی، علم، صنعت و تجارت دست یافت، این امر زمینه ایجاد بسترهای مناسب جهت انجام فعالیت های اقتصادی و صنعتی را فراهم نمود، از این رو افراد بسیاری از نقاط مختلف اروپا و جهان جهت راه اندازی بیزینس و دست یابی به موقعیت های شغلی مناسب با استفاده از انواه ویزای مهاجرتی کاری انگلیس به بیرمنگام انگلستان مهاجرت میکنند.

ویزای تحصیلی انگلیس منچستر
رتبه سوم جمعیت : شهر منچستر

جمعیت کلان شهر منچستر (منچستر بزرگ) بیش از ۲٫۵ میلیون نفر است. منچستر شهری پرانرژی، فرهنگی، تفریحی و تاریخی می باشد که به یکی از قطب های گردشگری در انگلستان تبدیل گردیده. در سال ۱۷۸۰ میلادی ریچارد آرک رایت اولین کارخانه ریسندگی را در این منطقه راه اندازی کرد و بعد از گذشت سالها در دهه ۱۸۰۰ میلادی منچستر به یکی از قطب‌های ریسندگی تبدیل شد. منچستر بکی از مهاجر پذیرترین شهرهای انگلستان از طریق دریافت یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس است، از این رو رشد جمعیت منچستر نسبت به شهرهای دیگر انگلستان سرعت بیشتری دارد و به همین دلیل مورد توجه کسانی است که قصد مهاجرت به کشور انگلیس را دارند.

وسیع ترین شهرهای انگلستان برای مهاجرت و زندگی در انگلیس

انگلستان در شمال غربی قاره اروپا قرار دارد، انگلستان از ۹ ناحیه، ۴۸ استان و ۳۲۶ شهر نسبتاً کوچک تشکیل گردیده. مساحت این کشور ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع می باشد. انگلیس سهم بسزایی در اقتصاد جهانی به ویژه در فناوری و صنعت داشته است، با توجه به تاریخچه و فرهنگ غنی انگلستان و همچنین موقعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … این کشور در حال حاضر به یکی از قدرت های اول جهان تبدیل گردیده است. کسانی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان و زندگی و اقامت در هر کدام از شهرهای کشور انگلیس را دارند وسعت هر شهر نیز مهم میباشد .وسیع ترین شهرهای انگلستان به شرح ذیل می باشد:

وقت سفارت انگلیس در لندن
رتبه اول وسعت : شهر لندن

لندن وسیع ترین شهر انگلستان به شمار می آید. از لحاظ ناحیه شهری لندن بزرگترین شهر اتحادیه اروپا است، مساحت لندن بزرگ ۱۵۷۹ کیلومتر مربع می باشد و تراکم جمعیت آن ۵۴۳۷ نفر در هر کیلومتر است که مساله مهمی برای کسانی است که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند. لندن بزرگ از لحاط تقسیم بندی به ۲ بخش تقسیم شده است. شهرهای کوچک سیتی لندن و شهرهای بزرگ هر کدام از این شهرها به بخش های مختلفی تقسیم گردیده اند که به طور مستقل اداره می گردند.

زندگی در انگلیس وسعت شهر بیرمنگام
رتبه دوم وسعت : شهر بیرمنگام

بیرمنگام پس از لندن وسیع ترین ناحیه شهری انگلستان را در اختیار دارد. این شهر با مساحتی بالغ بر ۲۶۷٫۸ کیلومتر مربع دومین شهر بزرگ انگلستان به شمار می آید، که در کنار صنعت و تولید ، جاذبه های گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده استو یکی از شهرهای ایده آل برای کسانی است که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد زندگی و مهاجرت به انگلستان را دارند. بیرمنگام بر روی کانال های آبی متعدد بنا گردیده و امروزه عبور از این آب راه ها با قایق به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در بیرمنگام تبدیل گردیده.

ویزای کاری انگلستان وسعت شهر منچستر
رتبه سوم وسعت : شهر منچستر

منچستر در شمال غربی انگلستان واقع گردیده است. در اواخر سال ۱۷۰۰ میلادی، منچستر روستایی کوچک و کم جمعیتی بود این روستا با آغاز انقلاب صنعتی شروع به رشد نمود و در حال حاضر با مساحتی بالغ بر ۱۱۵٫۶ کیلومترمربع به سومین شهر بزرگ انگلستان تبدیل گردیده است و یکی از شهرهای مهم برای کسانی است که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان را دارند. این شهر از نواحی فوتبال خیز اروپا به شمار می آید و دارای ۲۶ ورزشگاه فوتبال می باشد، منچستر زادگاه ۲ تبم فوتبال افسانه ای و مشهور منچستر یونایتد و منچستر سیتی به شمار می آید.

 

بزرگترین شهرهای انگلستان از لحاظ اقتصادی برای مهاجرت کدامند؟

انگلستان پنجمین اقتصاد دنیا و دومین اقتصاد اتحادیه اروپا است. این کشور با تولید ناخالص ۲٬۵۶۹٬۲۱۸ دلار در سال ۲۰۱۴ دارای بالاترین رشد اقتصادی در این سال بوده است. همچنین انگلستان در گروه هشت اقتصادی سه سال پی در پی سریعترین رشد اقتصادی را به خود اختصاص داده است. شرایط اقتصادی و کسب و کار در این کشور همواره رو به رشد و مناسب می باشد. از این رو سالانه افراد بسیاری برای بهره مندی از موقعیت های ایده آل شغلی، سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار خود و همچنین یکی از انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلیس اقدام به مهاجرت به انگلستان می نماید.

ویزای کاری انگلستان اقتصاد انگلستان

صنایع تاثیرگذار در اقتصاد انگلستان

انگلستان از جمله کشورهای توسعه یافته در اغلب زمینه های اقتصادی است. اقتصاد انگلستان تحت تاثیر صنایع و تولیداتی نظیر فولاد و آهن الات، محصولات کشاورزی، راهسازی، هواپیماسازی، منسوجات، تولیدات نفت و گاز و … است. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که، نخستین نیروگاه برق اتمی در جهان برای اولین بار در کشور انگلستان شروع به کار کرد و توانست قسمت عمده ای از برق این کشور را تامین کند. صنایع ماشین سازی و هواپیماسازی و راهسازی نیز از جمله صنایع مهم کشور انگلستان به شمار می رود که سهم بسزایی در تولید ناخالص ملی و اقتصاد انگلستان دارند. برای کسانی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی سرمایه گذاری انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان را دارند آشنایی با ثروتمند ترین شهرهای انگلستان می تواند جالب باشد:

سفارت انگلستان ثروت لندن
رتبه اول ثروت : شهر لندن

لندن پایتخت انگلستان و همچنین پایتخت پادشاهی متحد بریتانیای کبیر محسوب می شود. به دلیل موقعیت سیاسی، تجاری، فرهنگی و تاریخی که لندن دارد، این شهر به مرکز اقتصادی انگلستان تبدیل گردیده است. حجم معاملات تجاری در لندن سالانه بیش از ۸۶۴٫۵ میلیارد پوند می باشد که حدود ۱۷ درصد از کل درآمد انگلستان را تشکیل می دهد. در واقع لندن تنها مرکز تجاری انگلستان به حساب نمی آید، بلکه می توان به جرات گفت که لندن یکی از مهم ترین مراکز تجاری اروپا و جهان به شمار می آید. لندن محل زندگی اغلب ثروتمندان انگلستان می باشد، از این رو لندن به شهر اشراف زادگان شهرت فراوانی دارد و مورد توجه بسیاری از کسانی است که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان را دارند.

ویزای تحصیلی انگلستان رتبه دوم ثروت : شهر منچستر
رتبه دوم ثروت : شهر منچستر

منچستر دومین شهر مشهور انگلستان خصوصاً از لحاظ اقتصادی، ورزشی و هنری است. اجرای سیاست های مالی از سوی مسئولین این شهر نظیر کاهش مالیات، اعطای تسهیلات بانکی، صدور مجوزهای لازم در زمان مناسب و … باعث جذب سرمایه گذارهای خارجی از طریق دادن انواع ویزای مهاجرتی سرمایه گذاری انگلیس و راه اندازی کسب و کارها و بیزینس های بسیار متنوعی گردیده به صورتی که در حال حاضر مالک بیش از ۳۸ درصد از فعالیت های تجاری و بیزینس ها در منچستر سرمایه گذاران خارجی می باشند. گذشته از جذب سرمایه گذاران خارجی شهر منچستر پتانسیل بسیار فراوانی در زمینه های گوناگون نظیر فعالیت های اقتصادی، ورزشی، تولیدی، گردشگری، هنری و … دارد. این امر باعث گردیده درآمد منچستر به صورت فزاینده ای افزایش یابد و در زمره ثروتمندترین شهرهای انگلستان جای گیرد.

وقت سفارت انگلیس بیرمنگام
رتبه سوم ثروت : شهر بیرمنگام

طبق آمار انتشار یافته از سوی متروپولیتن بیرمنگام در ارتباط با عملکرد اقتصادی بیرمنگام طی ۱۲ ماهه سال ۲۰۱۸ این شهر در ۹ شاخص از ۱۳ شاخص موجود اقتصادی رشد چشم گیری را تجربه نموده است. جذب سرمایه های خارجی در سال ۲۰۱۸ از طریق اخذ یکی از انواع ویزای مهاجرتی  نسبت به سال قبل حدوداً بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است، که باعث ظهور مشاغل جدید و رونق کسب و کار گردیده، این موضوع سبب رشد چشم گیر صنایع و تولیدات بیرمنگام شده به طوری که در حال حاضر بیرمنگام بعد از لندن، بالاترین نرخ تولید ناخالص داخلی (۱۱۴٫۱ میلیارد پوند) را در انگلستان دارد.

بیرمنگام شهری کاملاً صنعتی و تجاری به شمار می آید، و یکی از اهداف برای مهاجرت به انگلستان می باشد . این شهر بزرگ ترین تولید کننده توتون و تنباکو در انگلستان و کل بریتانیای کبیر می باشد. موقعیت اقتصادی، تجاری و صنعتی بیرمنگام باعث گردیده این شهر طی سال های اخیر جزو ثروتمندترین شهرهای انگلستان باشد.

پیشنهاد مطالعه  هر چیزی که درباره مهاجرت به ایالات متحده آمریکا از طریق انواع ویزای مهاجرتی امریکا باید بدانیم!

ویزای تحصیلی انگلستان برترین دانشگاهها

برترین شهرهای انگلستان از لحاظ اخذ ویزای تحصیلی 

انگلستان جزو ۵ کشور برتر جهان در ارتباط با جذب دانشجویان بین المللی و همچنین کسانی است که از طریق اخذ یکی از انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان را دارند. سیستم آموزشی فوق مدرن، دانشگاه های معتبر و مجهز، آینده شغلی درخشان پس از تحصیلات آکادمیک و … انگلستان را به مقصد دلخواه دانشجویان فراوانی از سرتاسر جهان تبدیل نموده است . در ادامه به معرفی برترین شهرهای انگلستان از حیث تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی انگلستان خواهیم پرداخت:

انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس

رتبه اول تحصیلی : شهر لندن

لندن همواره در بین ۳ شهر اول جهان در زمینه جذب دانشجو قرار دارد. طبق آخرین آمار منتشر شده توسط World QS در سال ۲۰۱۸ لندن برترین شهر تحصیلی جهان شناخته شده است. ۵ دانشگاه لندن به طور معمول بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند، سیستم آموزشی مدرن و امکانات پیشرفته دانشگاهی در این شهر باعث شده بیش از ۱۱۱۰۰۰ دانشجو بین المللی در سال ۲۰۱۸ جذب دانشگاه های لندن شوند. از این رو  لندن پایتخت آموزش جهان به شمار می آید و یکی از شهرها برای کسانی است که از طریق دریافت یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان دارند.

ویزای تحصیلی انگلستان منچستر سیتی
رتبه دوم تحصیلی : شهر منچستر

منچستر دارای یکی از بزرگترین جمعیت های دانشجویی و فرهنگی از سرتاسر دنیا است، از سال ۲۰۱۷ تا کنون بیش از ۹۰۰۰۰ دانشجو از دانشگاه های معتبر این شهر فارغ التحصیل شده اند. موسیقی بخش بزرگی از فرهنگ دانشگاه منچستر به شمار می آید که از گروه های معروف مانند Oasis، Joy Division، The Smiths و Buzzcocks تشکیل شده است.

دانشگاه های معتبر منچستر دوره های آموزشی در زمینه های تجارت، علوم انسانی، علوم مهندسی، حسابداری و امور مالی را با پیشرفته ترین متدها انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلستان را برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور انگلیس را دارند ارائه می دهند. منچستر در رتبه بندی بهترین شهرهای دانشجویی در سال ۲۰۱۸ رتبه ۲۴ را به خود اختصاص داده است. در واقع منچستر شهر نسبتاً کوچک با ابعاد یادگیری بسیار وسیع می باشد که از هر فرد با هر زبان و فرهنگی استقبال می کند.

اقامت در انگلیس و تحصیل در کاونتری
رتبه سوم تحصیلی : شهر کاونتری

کاونتری در سال ۲۰۱۷ به عنوان شهر فرهنگی بریتانیا شناخته شد. مرکز هنر  وارویک در دانشگاه وارویک کاونتری را به مرکز هنری بریتانیا تبدیل نموده است. ۶٫۸ درصد از جمعیت این شهر را دانشجویان تشکیل می دهند و بیش از ۴۰ از این تعداد دانشجویان بین المللی می باشند. طبق آخرین آمار انتشار یافته در ارتباط با بهترین شهرهای دانشجویی جهان کاونتری در رتبه ۴۴ قرار دارد و این نکته مهمی برای کسانی است که قصد مهاجرت به انگلستان را از طریق اخذ یکی از انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس دارند.

کدامیک از شهرهای انگلستان برای زندگی مناسب تر است؟

شهرها و نواحی انگلستان تفاوت های فراوانی با یکدیگر دارند. افرادی که قصد مهاجرت به انگلستان را با استفاده از یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس دارند با توجه به هدف خود از مهاجرت به کشور انگلیس و با به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با شرایط اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و … می توانند بهترین شهر را برای زندگی در انگلیس انتخاب نمایند.

هزینه زندگی در انگلیس

برترین شهرهای انگلستان از لحاظ هزینه های زندگی 

در ادامه قصد داریم به معرفی سه شهر که از نظر هزینه های زندگی و به دست آوردن موقعیت های شغلی برای کسانی که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق اخذ یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس را دارند مناسب می باشند اشاره ای داشته باشیم با ما همراه باشید.

مهاجرت به کشور انگلیس ساندرلند
رتبه اول : شهر ساندرلند

ساندرلند در دهانه رودخانه وار واقع گردیده است و با جمعیتی حدود ۲۷۵ هزار نفر شهر نسبتاً کم جمعیت و آرامی به شمار می آید. ساکنین ساندرلند از جهات گوناگون نظیر هزینه های زندگی، موقعیت های شغلی مناسب، رفاه اجتماعی و مهم تر از همه تناسب درآمد فردی و هزینه های زندگی در بین دیگر شهرهای انگلستان از رضایت بالاتری نسبت به شرایط زندگی برخوردار می باشند.

تناسب درآمد و هزینه های زندگی در ساندرلند انگلیس سالیانه به طور میانگین به شرح ذیل می باشد:

میانگین حقوق ۲۵۷۲۴ پوند
هزینه رفت و آمد ۱۵۳٫۴ پوند
قیمت متوسط ​​ملک ۱۲۱٫۸ پوند
اجاره مسکن  ۱۲۸۲۸٫۸ پوند

ویزای کاری انگلستان لیدز

رتبه دوم : شهر لیدز

لیدز با جمعیتی بالغ بر ۷۶۱ هزار نفر از جمله شهرهایی است که طی سال های اخیر سریعترین رشد اقتصادی را تجربه نموده و ساکنین این شهر نسبت به شرایط کار و بازار مسکن چشم انداز بسیار مثبت و مناسبی پیش رو دارند. درآمد مناسب فردی در کنار هزینه های معقول زندگی باعث گردیده اهالی لیدز در ارتباط با سطح زندگی خود از رضایت بالایی برخوردار باشند که این یکی از مهمترین نکات برای کسانی است که قصد مهاجرت به انگلستان را از طریق دریافت یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس دارند.

تناسب درآمد و هزینه های زندگی در لیدز انگلیس سالیانه به طور میانگین به شرح ذیل می باشد:

متوسط ​​حقوق و دستمزد ۲۸۲۵۷ پوند
هزینه رفت و آمد  ۱۶۲٫۲ پوند
قیمت متوسط ​​ملک  ۱۶۵،۳ پوند
اجاره مسکن  ۱۲۴۲۰ پوند

اقامت در انگلیس بندر لیورپول
رتبه سوم : شهر لیورپول

لیورپول یکی از مهم ترین بندرهای تجاری انگلستان می باشد. این شهر با جمعیتی حدود ۵۵۲ هزار نفر از جمله مهم ترین مراکز تجاری انگلستان یه شمار می آید، لیورپول از تاریخچه بسیار غنی برخوردار است این شهر زادگاه گروه افسانه ای بیتلز است و از این بابت شهرت فراوانی دارد. با توجه به موقعیت های شغلی مناسب و فراوان در لیورپول و تناسب معقول درآمد فردی و هزینه های زندگی ساکنین لیورپول از سطح و کیفیت زندگی خود رضایت کامل دارند و یکی از شهر های هدف برای کسانی است که قصد مهاجرت به انگلستان را با استفاده از یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس دارند.

تناسب درآمد و هزینه های زندگی در لیورپول انگلیس سالیانه به طور میانگین به شرح ذیل می باشد:

متوسط ​​حقوق و دستمزد ۳۱۴۵۰ پوند
هزینه رفت و آمد ۱۸۸٫۶ پوند
قیمت متوسط ​​ملک ۱۹۰،۷ پوند
اجاره مسکن ۱۸۶۵۰ پوند

مهاجرت به کشور انگلیس و مذهب

مساله دین و مذهب در مهاجرت به کشور انگلستان

دین و مذهب در انگلستان قرون وسطی (انگلیسی: Religion in Medieval England‎) شامل تمامی اشکال مختلف سازمان مذهبی می‌گردید، ممارست و اعتقاد مذهبی در انگلستان، بین پایان اقتدار روم در قرن پنجم و ظهور خاندان تودور در اواخر قرن پانزدهم رابطه تنگاتنگی دارد، فروپاشی اقتدار روم، زمینه‌ساز پایان مذهب رسمی اما صوری مسیحیت در بخش شرقی آنچه که اکنون انگلستان نامیده می‌گردید شد، همان زمانی که آنگلوساکسون‌ها کنترل بخش اعظمی از جزیره را در اختیار گرفتند، جهش به سمت مسیحیت تنها در اواخر قرون ششم و هفتم مجدداً آغاز گردید.

پاپ گریگوری یکم، یک گروه از مبلغان مذهبی را به تدریج به درون قلمرو پادشاهی انگلوساکسون فرستاد که تغییر مذهب مردمان این ولایات را سبب گردید، راهبان اسکاتلندی-ایرلندی در شمال انگلستان مشغول فعالیت بودند و این روند تا پایان قرن هفتم تا حدود بسیار زیادی موفقیت‌آمیز می‌نمود، اما یک آرایهٔ گیج‌کننده و متفاوت از شیوه‌های محلی و مراسم سنتی باقی مانده بود، حمله وایکینگ‌ها که از قرون هشتم و نهم آغاز گردید، زمینه‌ساز ورود مجدد الحاد به مناطق شمال شرقی انگلستان گردید که به نوبه خود موج دیگری از این تغییر کیش را به همراه داشت. به کسانی که قصد مهاجرت به انگلستان را از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و یا حتی پناهندگی به انگلیس را دارند پیشنهاد میدهیم مطلب دین در انگلستان را مطالعه کنند.

تفریحات در کشور انگلیس

بعد از تایید یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و در نتیجه مهاجرت به کشور انگلستان و اقامت در یکی از شهرهای انگلستان برای اقامت و زندگی یافتن و آشنایی با اماکن تفریحی و سیاحتی برای کاهش خستگی ناشی از سفر امری ضروری میباشد!! در ادامه به معرفی یک سری اماکن و مراکز تفریحی کشور زیبا و جذاب انگلیس میپردازیم:

ویزای کاری انگلستان اسکوپ لندن
تماشای نمایش در اسکوپ

در بخش جنوبی رودخانه تمز (Thames)، آمفی تئاتر روباز «اسکوپ» (Scoop) با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر قرار دارد و تقریباً همه روز به ویژه در ماه‌های تابستان، نمایش تئاتر، اپرا، فیلم، شعر و رقص در آن اجرا شده و نیازی هم به رزو جا نیست؛ اما از آنجا که صندلی‌ها خیلی زود پر می‌شود، سعی کنید زودتر بروید. بعد از پایان نمایش نیز یک مکان ایده‌آل برای پیاده‌روی عصرگاهی است.

زندگی در انگلیس ساوث بنک

پرسه زنی در ساوث بنک

ساوث بنک (Southbank) یک مسیر عالی برای دویدن و مکانی آرام بخش و بسیار زیبا است. اینجا بزرگ‌ترین چشم‌انداز لندن را داشته و به شما اجازه می‌دهد چشم لندن (London Eye)، بیگ بن (Big Ben)، پارلمان و پل لندن را ببینید. سرگرمی‌های مجانی متعددی از نمایش‌های خیابانی گرفته تا جشنواره‌های پاپ آپ در اطراف ساوث بنک برگزار می‌شود. اواخر شب خیابان‌ها خلوت‌تر است، پس در زیر نور چراغانی ساحل و در کنار آبی که با نور چراغ‌های شهر می‌درخشد، یک پرسه‌زنی عاشقانه داشته باشید. این مکان پیشنهاد ویژه ای برای کسانی است که از طریق دریافت یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان و در نهایت اقامت در لندن را دارند.

ویزای تحصیلی انگلستان کلوپ انجل کمدی
کلوپ انجل کمدی

در کلوپ انجل کمدی (Angel Comedy) هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر، نمایش‌های کمدی اجرا می‌شود. این برنامه‌ها تماشاچی زیادی دارند، مخصوصاً اگر آخر هفته باشد، پس اگر عاشق خندیدن هستید باید حداقل یک ساعت زودتر به این مکان بروید تا صندلی خالی نصیبتان شود.

زندگی در انگلیس تماشای اجراهای خیابانی در کاونت گاردن
تماشای اجراهای خیابانی در کاونت گاردن

فقط وقتی می‌توانید ادعا کنید لندن را دیده‌اید که گشتی در خیابان‌های سنگ فرش «کاونت گاردن» (Covent Garden) بزنید. علاوه بر خرید از مغازه‌ها، می‌توانید بهترین اجراهای خیابانی لندن را ببینید و از اجرای اپرا در بخش حیاط سرپوشیده آن لذت ببرید. البته از آنجا که همیشه سیرک و کمدی کودکانه در این محل برپا است پس یک تفریح عالی برای کودکان هم محسوب می‌شود.

اقامت در انگلیس تماشای افق لندن از رصدخانه گرینویچ
تماشای افق لندن از رصدخانه گرینویچ

بدون صرف هزینه و به راحتی می‌توانید افق لندن را از رصدخانه سلطنتی گرینویچ (Royal Observatory Greenwich) ببینید. شما می‌توانید تا بالای پارک و رصدخانه پیاده‌روی کرده و از آنجا به تماشای غروب خورشید بنشینید که پرتوهای آن افق شهر را روشن کرده است، آسمان خراش‌های «کاناری وورف» (Canary Wharf) را خواهید دید که از پشت کاخ کوئین بیرون زده و رودخانه تمز که تا مرکز لندن جریان دارد. اینجا یک نقطه عالی برای پیک نیک در روزهای تابستانی پایتخت به شمار می‌رود و لندنی‌ها آخر هفته‌ خود را برای تماشای مناظر معرکه و فوق‌العاده‌ شهر به این فضای سبز بسیار بزرگ می‌آیند.کسانی که از طریق دریافت یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان را دارند حتما یکبار به این منطقه سر بزنند.

سفارت انگلستان «پورتوبلو» (Portobello)
رفتن به بازار عتیقه

برای دیدن بزرگترین بازار عتیقه‌ی جهان باید به «پورتوبلو» (Portobello) بروید، بیش از ۱۰۰۰ دلال مشغول فروش هر نوع کالایی از لباس و کتاب گرفته تا موسیقی، صنایع دستی، غذا و عتیقه هستند. در دو طرف این بازار، خانه‌های زیبا و رنگی سبک ویکتوریایی قرار گرفته که لذت شما را دو چندان خواهد کرد. این بازار هر روز هفته برپا است و شنبه‌ها با سیل مردم مواجه می‌شود و برای ایرانیانی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس مهاجرت به انگلستان انجام داده اند بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد.

انواع ویزای مهاجرتی انگلیس «موزه لندن» (Museum of London)
بازدید از موزه‌ ها و گالری‌ ها

تمام موزه‌های بزرگ شهر نظیر «موزه لندن» (Museum of London) رایگان هستند، اما برای بازدید از برخی نمایشگاه‌های خاص باید هزینه کنید. موزه بریتانیا (British Museum) به عنوان یکی از جاذبه‌های برتر لندن میزبان تعداد زیادی آثار هنری تماشایی از سراسر دنیا است؛ از مومیایی‌های مصری گرفته تا زره‌های سامورایی و گنجینه‌های مدفون آنگلوساکسون! جالب است بدانید تعداد آثار این موزه به ۸ میلیون می‌رسد که فقط ۸۰ هزار شئ در معرض نمایش قرار می‌گیرد. از گالری‌های لندن نیز می‌توان به تیت مدرن (Tate Modern)، گالری ملی پرتره (National Portrait Gallery) و تیت بریتانیا (Tate Britain) اشاره کرد که تا دیر وقت باز بوده و رایگان هستند، پس  کسانی که به انگلستان مهاجرت کرده اید فرصت را از دست ندهید.

جاذبه های شهرهای انگلستان شوردیچ (Shoreditch)
تماشای هنرهای خیابانی

شرق لندن مملو از هنرهای چشمگیر خیابانی از جمله اثر هنرمند معروف جهان، بنکسی (Banksy) است. منطقه خاصی از شرق لندن به نام شوردیچ (Shoreditch) را با دیوار نگاری‌های فوق‌العاده‌اش می‌شناسند؛ این آثار که روی ساختمان‌ها یا پشت تیرهای چراغ برق کشیده شده، عمر طولانی ندارند. افرادی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس علی الخصوص هنری مهاجرت به انگلستان را انجام داده اید اگر می‌خواهید بیشتر با هنرمندان و سابقه کاری آنها آشنا شوید می‌توانید با تورهای رایگان بازدید از هنرهای خیابانی همراه شوید.

زندگی در انگلیس موسسه بریتیش فیلم (British Film Institute)
تماشای فیلم در موسسه بریتیش فیلم

اگر با خانواده به لندن سفر کرده‌اید با با استفاده از یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به انگلستان را  دارید و  یا عاشق فیلم و تلویزیون هستید، سری موسسه بریتیش فیلم (British Film Institute) بزنید. خانواده‌ها می‌توانند روزهای سه شنبه و یکشنبه جا رزرو کرده و از آرشیو فیلم‌های موسسه نظیر مجموعه‌ی کلاسیک چارلز دیکنز و بهترین سریال‌های بریتانیا دیدن کنند یا فیلم‌های مورد علاقه خود را حتی از دهه ۵۰ ببینند.

اقامت در انگلیس و پارک گردی
بازدید از پارک‌ ها

بسیاری از گردشگران علاقه زیادی به باغ گل رز ملکه مری در پارک «ریجنت» (Regent) دارند. در بازدید از باغ‌های «کنزینگتون» (Kensington) با یک تیر چند هدف زده‌اید چراکه علاوه بر تماشای این باغ‌های زیبا می‌توانید از گنجینه‌های متعدد آنها نظیر پارک یادبود دیانا، مجسمه «پیتر پن» (Peter Pan)، گالری «سرپنتاین» (Serpentine) و دریاچه‌ی «راند پاند» (Round Pond) نیز دیدن کنید. با رفتن به پارک جیمز نیز شاهد یکی از زیباترین چشم‌اندازهای کاخ باکینگهام خواهید بود.

اقتصاد و تاثیر آن بر مهاجرت به انگلستان

اقتصاد انگلیس برای کسانی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد مهاجرت به کشور انگلستان را دارند اهمیت ویژه ای دارد. وضعیت اشتغال یا روند رشد اقتصاد از مسائلی است که بسیاری به آن توجه می کنند. جالب است بدانید انگلیس از اولین کشورهای صنعتی در قرن ۱۹ بود. از موفقیت های قرن ۱۹ که بگذریم این کشور پس از انقلاب صنعتی از تولید داخلی خود حمایت کرد و به این ترتیب توانست برای مدتی جایگاه نخست دنیا را در اقتصاد به دست آورد. شاید شما هم متقاضی ویزای انگلیس و سفر به این کشور باشید و یا درباره اقتصاد آن کنجکاو باشید. با ما همراه باشید تا وضعیت امروز اقتصاد انگلستان را هم مورد بررسی قرار دهیم.

اقتصاد و زندگی در انگلیس

یکی از ویژگی های بارز اقتصاد انگلیس، آزادی آن است. طبق بررسی ها در سال ۲۰۲۰ اقتصاد انگلیس هفتمین اقتصاد آزاد جهان است و نمره ۷۹.۳ را به دست آورده است. نمره کلی اقتصاد به دلیل یکپارچگی دولت و سلامت مالی در سال جدید ۰.۴ رشد داشته است. انگلیس بین ۴۵ کشور منطقه اروپا در رده سوم قرار گرفته و امتیاز کلی آن بسیار بالاتر از میانگین منطقه ای و جهانی است.

نفت و اقتصاد انگلستان

دریای شمال باعث شده تا انگلیس بتواند ذخایر نفتی بسیار خوبی داشته باشد و این کشور موفق شد در سال ۲۰۱۸ چیزی حدود هجده میلیارد دلار فروش نفت داشته باشد. به این ترتیب انگلیس ۲۱ مین کشور صادر کننده نفت در دنیا است و این موضوع برای اقتصاد انگلیس و اجازه مهاجرت به انگلستان از طریقهرکدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس مسئله ای مهم محسوب می شود.

نظام پزشکی در انگلستان

حتما درباره NHS شنیده اید. یکی از قوی ترین سیستم های بهداشتی درمانی و پزشکی که در اختیار انگلیس است و به اشتغال این کشور کمک بسیاری کرده است. یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در اقتصاد انگلستان همین سیستم می باشد.

نقش کشاورزی در اقتصاد انگلیس

نقش کشاورزی در اقتصاد انگلیس

درصد بسیاری زیادی از زمین های انگلیس برای زراعت استفاده می شوند. البته درصد اشتغال در کشاورزی خیلی بالا نیست و تکنولوژی های روز دنیا در این صنعت نقش بسیار پر رنگی را بازی می کنند. جمله معروفی است که می گویند انگلیسی ها ۶۰ درصد از مواد غذایی مورد نیاز را فقط با ۲ درصد از نیروی کار خود به دست می آورند و یکی از دلایل سختگیری در دادن انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و در نتیجه اجازه مهاجرت به انگلستان شاید همین موضوع باشد. همچنین کشاورزی نقش پر رنگی را در قسمت صادرات اقتصاد انگلیس بازی می کند. مهم ترین تولیدات انگلیس در بخش کشاورزی به گندم، جو، سیب زمینی، گوجه، نیشکر و سبزیجات مربوط می شود.

قسمت های دیگر اقتصاد انگلیس

زغال سنگ اهمیت زیادی برای تولید انرژی و برق در انگلیس دارد. اما در قسمت صادرات شاهد برتری گوشت، لبنیات، ماشین آلات صنعتی، ماشین، کشتی، لوازم هواپیما، غلات و نفت هستیم. هرچند صنعت های مربوط به هواپیما، کشتی و خودروسازی پیشتاز هستند ولی محصولات شیمیایی هم از پر اهمیت ترین ها در اقتصاد انگلیس می باشند.

ویزای کاری انگلستان و  واردات و صادرات انگلیس

 واردات و صادرات انگلیس

 یکی از بهترین معیارها برای تعیین وضعیت اقتصاد یک کشور تولید ناخالص داخلی و یا همان GDP است. تولید ناخالص داخلی به طور خلاصه کل ارزش تولید به وسیله مردم و شرکت ها است. برخی دیگر نیز این شاخص را با بیانی ساده، صادرات منهای واردات معرفی می کنند.

تا چند سال پیش انگلستان در کنار آلمان دارای برترین اقتصادهای اروپا بودند و رشد زیادی را تجربه می کردند. در سال ۲۰۱۶ رشد اقتصاد انگلیس نشان میداد که این کشور طی ۱۶ سال توانسته تولید ناخالص داخلی را دوبرابر کند. اما این روند همینطور ادامه پیدا نکرد و در سال ۲۰۱۷ رشد انگلیس کاهش پیدا کرد.

اقتصاد انگلیس بعد از برگزیت

همان طور که گفتیم اقتصاد انگلستان تا سال ۲۰۱۶ جز برترین های جهان بود و رتبه پنجم را در بین کشورها به دست آورده بود. اما پس از خروج از اتحادیه اروپا معادلات می تواند تغییر کند. سال ۲۰۱۶ مردم رای به خروج دادند و کارشناسان اقتصادی نظرات مختلفی پیرامون این موضوع ارائه دادند. برخی معتقد بودند که هیچ چیز نمی تواند به اندازه برگزیت به اقتصاد انگلستان کمک کند ولی در عین حال بسیاری نگران آسیب دیدن اقتصاد بودند. حالا صندوق بین المللی پول معتقد است که رشد اقتصادی انگلیس در سال ۲۰۲۰ کاهشی دو درصدی را تجربه خواهد کرد.البته لازم به ذکر است که خروج از اتحادیه اروپا میتواند تاثیر گذار باشد بر سختی و آسانی صدور انواع ویزای مهاجرتی انگلیس برای کسانی کهقصد مهاجرت به انگلستان را دارند.

اعیاد و تعطیلات رسمی در کشور انگلیس

تمام کشورها برای خود روزهایی را به مناسبت های خاص تعطیل رسمی اعلام می کنند. تعطیلات و مناسبت های کشور انگلیس یکی دیگر از مواردی هر چند جزیی برای کسانی است که با استفاده از هر کدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس اقدام به مهاجرت به انگلستان و در نهایت اقامت و زندگی در یکی از شهرهای انگلیس کرده اند.

در بریتانیا به این روزها، بنک هالیدی (Bank Holiday) گفته می شود. در این روز ها همه بانک ها تعطیل هستند و هیچ گونه مبادله ای صورت نمی پذیرد اما دستگاه های خودپرداز و صرافی ها برای ارائه خدمات در اختیار شما هستند. هم چنین بیمارستان ها و بسیاری از مراکز درمانی باز هستندئو قادر به ارائه خدمات می باشند:

اول ژانویه : روز سال نو میلادی  New Year’s Day

جمعه قبل از روز شنبه عید پاک : گود فرایدی Good Friday

روز بعد از یکشنبه عید پاک : ایستر ماندی Easter Monday

اولین دوشنبه در ماه می : روز تعطیل در ماه می May Day Bank Holiday

آخرین دوشنبه در ماه می : تعطیلات رسمی بهاره Spring Bank Holiday

آخرین دوشنبه در آگوست : تعطیلات رسمی تابستانه Summer Bank Holiday

۲۵ دسامبر : روز کریسمس Christmas Day

۲۶ یا ۲۷ دسامبر : باکسینگ دی Boxing Day

هم چنین روز های دیگری هم وجود دارد که به عنوان یک رسم قدیمی هم چنان سنت ها زنده نگه داشته می شود اما بعضی جاها تعطیل هست و بعضی جاها تعطیل نیست:

سه شنبه شراو : در این روز مردم با شیرینی های خانگی از یک دیگر پذیرایی می کنند

روز یادآوری ۱۱ نوامبر :  به یاد روز ۱۱ نوامبر ۱۹۱۸، پایان جنگ جهانی اول، روز یادآوری نامیده شده است. در‌این روز، از سربازانی تقدیر می‌شود که در جنگ، ‌جان خود را از‌دست‌داده اند.

روز حقه آوریل : در نخستین روز آوریل:  جشنی در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی برگزار می‌شود. از کارهای خاص‌این جشن، فریب‌ها و کلک‌های کوچک با هدف تفریح، گفتن لطیفه‌های مختلف برای دوستان و اعضای خانواده است.

سفارت انگلیس و قانون مهاجرت

کلیات درباره مهاجرت و زندگی در کشور انگلیس

به عنوان کشوری پیشرفته و دارای دانشگاه های فوق العاده معروف مانند آکسفورد و کمبریج هر ساله تعداد زیادی دانشجو و دانش آموز از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس برای تحصیلات به این کشور وارد می شوند. همچنین این کشور پذیرای تعداد بسیاری از افراد متخصص برای اشتغال است. انگلستان کشوری با هزینه های زندگی بالاست و لندن به عنوان پایتخت این کشور یکی از گران ترین شهرهای دنیا برای زندگی است طبیعتا برای اشخاصی که قصد اقامت برای تحصیل، کار و یا ادامه زندگی و مهاجرت به انگلستان را دارند هزینه های مالی یکی از بزرگترین دغدغه های موجود است.

هزینه زندگی در انگلیس در سال ۲۰۲۰

اولین نکته در مورد هزینه زندگی و اقامت در انگلیس این است برای کسی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس قصد اقامت در انگلستان را دارد اینست که فرد در کدام قسمت این کشور زندگی می کند ؟ به عنوان مثال اگر به عنوان دانشجو قصد اقامت در لندن را داشته باشد مخارج بیشتری نسبت به کسی که در شهرهای دیگر این کشور زندگی می کند خواهد داشت. باید اذعان کرد که در سال ۲۰۱۲ لندن به عنوان بیست و پنجمین شهر گران دنیا انتخاب شد البته راه هایی برای خلاص شدن از برخی هزینه ها وجود دارد اما هنوز هم شهری با هزینه های بسیار گزاف است.به طور کلی هزینه های زندگی در انگلستان در سال ۲۰۲۰ به شرح ذیل است:

خوابگاه یا سوئیت دانشجویی (داخل لندن)         ۶۵۰£

خوابگاه یا سوئیت دانشجویی (خارج لندن)         ۵۵۰£

به طور میانگین هزینه اجاره یک اتاق تک خوابه در صورتی که داخل لندن باشد ماهیانه ۶۵۰£ (پوند) و اگر خارج لندن باشد ۵۵۰£ (پوند) خواهد بود. همان طوری که از قبل هم می توان پیش بینی کرد، هزینه اجاره خانه در انگلستان ۲۰۲۰ بیشترین قسمت از بودجه هر مهاجر خارجی را در این کشور بعد از مهاجرت به انگلستان از طریق دریافت یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس  به خود اختصاص می دهد و در مجموع ۲۹.۱% از کل هزینه ها را تشکیل می دهد.

توزیع هزینه های اقامت و مهاجرت به انگلستان

زندگی در انگلیس و مالیات

کیفیت زندگی در انگلستان

 فردی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس اقامت و زندگی و به طور کلی مهاجرت به انگلستان را برگزیده باید مالیات بپردازد که به طور کلی بستگی به تعداد اعضای خانواده و محلی است که در آن زندگی می کند اما می توان گفت میانگین ۲۵£ (پوند) در هفته به ازای هر نفر باید مالیات پرداخت شود. سایر خدمات مانند آب و برق، اگر این هزینه ها در اجاره گنجانده نشده باشد کل هزینه برق، آب و گاز حدود ۴۰£ تا ۶۰£ (پوند) در هفته است. هزینه های تلفن همراه نیز با توجه به شرکت و خدماتی که ارائه می دهد، متفاوت است.

همانطور که ملاحظه می شود مهم ترین نکته در خصوص مهاجرت به انگلستان از طریق اخذ یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس ، توانایی پرداخت هزینه زندگی در این کشور است.

میانگین هزینه زندگی در شهر لندن انگلستان :

در حال حاضر اجاره یک آپارتمان در لندن به طور متوسط بیش از ۱۰۰۰£ (پوند) در ماه هزینه در بر دارد. برآورد شده که اجاره ماهیانه برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر به طور متوسط هزینه ۱۶۴۹£ (پوند) است. یک آپارتمان بزرگتر اجاره اش به راحتی می تواند بیش از ۳۰۰۰£ (پوند) در ماه هزینه داشته باشد. هزینه غذا در لندن نیز بستگی به خود فرد دارد. قیمت برخی از اقلام ابتدایی در لندن بالاتر است.

خوشبختانه دانشگاه های بریتانیا سالن های غداخوری در محوطه دانشگاه دارند که دانشجویان می توانند کارت عضویت را تهیه نمایند و به با قیمت های نازل وعده های غذایی خود را داشته باشند که این میتواند به افرادی که از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس قصد ادامه تحصیل و مهاجرت به انگلستان را دارند کمک کند. این سالن های غذاخوری منوهای متنوعی را به دانشجویان ارائه می دهند و کیفیت بسیاربالایی با قیمت مناسب دارند. به این ترتیب فرد می تواند آزادانه انتخاب کنید که چه چیزی با بودجه وی منطبق است. قیمت غذا در این سالن های غذاخوری بین ۵£ تا ۱۰£ (پوند) متفاوت است.

هزینه محل سکونت و زندگی در انگلستان

میزان اجاره بها در انگلستان بنا به نوع مسکن، مناطق شهری متفاوت و امکانات، متفاوت خواهد بود:

اجاره یک ماه آپارتمان تک خوابه         در مرکز شهر         بین ۵۰۰£ تا ۱۴۰۰£

اجاره یک ماه آپارتمان تک خوابه         خارج از مرکز شهر  بین ۴۰۰£ تا ۱۰۰۰£

اجاره یک ماه آپارتمان سه خوابه         در مرکز شهر         بین ۷۰۰£ تا ۲۲۰۰£

اجاره یک ماه آپارتمان سه خوابه         خارج از مرکز شهر  بین ۶۰۰£ تا ۱۶۰۰£

اقامت در انگلیس و کرایه خانه

معمولا دانشجویان برای زندگی در این کشور ترجیحشان اجاره ملک است، اما فرد می تواند برای خرید ملک قیمت برخی از املاک را با امکانات متفاوت که در اینجا معرفی شده بررسی نماید:

هزینه خرید یک آپارتمان      در مرکز شهر         متری ۲۰۰۰£ تا ۹۲۰۰£

هزینه خرید یک آپارتمان      خارج از مرکز شهر  متری ۱۴۰۰£ تا ۵۹۲۰£

در میان هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان، دانشجویان علاقه مند به تفریحات سالم می توانند به مراکز تفریحی و فرهنگی بروند که میزان هزینه های استفاده از این مراکز به صورت زیر است:

هزینه یک ماه ثبت نام در باشگاه         بین ۱۹£ تا ۵۰£

هزینه یک سانس سینما       بین ۸£ تا ۱۲£

هزینه اجاره زمین تنیس برای یک ساعت در هفنه  بین ۵£ تا ۱۵£

ویزای کاری انگلستان هزینه حمل و نقل در انگلستان
هزینه حمل و نقل در انگلستان

اگر قبل از عملی کردن برنامه مهاجرت تحصیلی به انگلستان از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس سعی در انتخاب محل سکونت نزدیک به دانشگاه شود در میزان هزینه های رفت و آمد صرفه جویی می شود. همچنین دانشجویان بر اساس عرف و فرهنگ این کشور برای رفت و آمد از وسایل نقلیه عمومی و یا دوچرخه استفاده می نمایند. هزینه حمل و نقل عمومی به شرح ذیل است:

بلیط یک طرفه مترو            بین ۱.۸۰£ تا ۳£

یک لیتر بنزین      بین ۱.۱۵£ تا ۱.۳۰£

مهاجرینی که با استفاده از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس مجوز اقامت و مهاجرت به انگلستان را گرفته اند می توانند برای تهیه پوشاک به مراکز خرید متفاوتی مراجعه و برندهای متنوعی را برای خود انتخاب نمایند که بهترین آنها در انگلستان وجود دارند، در اینجا به معرفی برخی از این اقلام اشاره شده است:

خرید یک عدد شلوار            ۳۵£ تا ۸۰£

یک تی شرت تابستانی         ۲۰£ تا ۴۰£

یک جفت کتانی ورزشی        ۴۰£ تا ۸۰£

زندگی در انگلیس هزینه خدمات بهداشتی در انگلستان
هزینه خدمات بهداشتی در انگلستان

بیشتر مردم در این کشور از خدمات درمانی و بهداشتی برخوردار هستند.این خدمات بهداشتی حتی شامل کسانی که اقامت و مهاجرت به انگلستان را از طریق یکی از  انواع ویزای مهاجرتی انگلیس انجام داده اند نیز به صورت رایگان و توسط پزشک عمومی و یا پزشک محلی صورت می گیرد. باید به این نکته اشاره کرد که در موارد اضطراری بدون در نظر گرفتن اینکه فردی دارای اقامت این کشور می باشد یا خیر، از خدمات درمانی به صورت رایگان بهره مند می شود.

هزینه درمان سرما خوردگی(برای ۶ روز)           ۲.۴۲£

هزینه آنتیبیوتیک (۱۲ عدد)  ۸£

هزینه ویزیت دکتر خصوصی  ۷۶£

هزینه خمیر دندان  ۱.۵۸£

هزینه دستمال کاغذی (۴ رول)          ۱.۸۴£

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان

این اطلاعات بر اساس تعداد زیادی متغیر در ۱۸ ماه گذشته ثبت شده و آخرین بروز رسانی قیمت ها مربوط به فوریه ۲۰۲۰ است. ممکن است در آینده این اعداد و ارقام دستخوش تغییر شوند. البته در انگلستان تورم زیادی وجود ندارد و ثبات قیمت ها یکی از شاخصه های بارز در این کشور است و تغییرات قیمت در نهایت در حدود ۱% تا ۲% خواهد بود. هزینه زندگی ماهیانه برای دانشجویان ماهیانه بین ۱۰۰۰£ تا ۱۱۰۰£‌ (پوند) می باشد. تورم پایین یکی دیگر از عواملی است که باعث شده اعزام دانشجو به انگلستان بسیار پرطرفدار باشدو بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس اقدام کنند.

ویزای تحصیلی انگلستان
میزان ساعات کار دانشجویی در انگلستان و درآمد آن

در انگستان دانشجویان بین المللی می توانند ۶ ماه پس از ورود و مهاجرت به انگلستان از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس  تقاضای اخذ مجوز کار کنند. در سال ۲۰۲۰ میزان درآمد کار دانشجویی که تنها در ساعات محدودی در هفته امکان اشتغال به آن وجود دارد ماهیانه بین ۳۰۰£ تا ۹۰۰£ (پوند) در ماه است. این که فرد چه میزان حقوق بگیرد بستگی به شغل و ساعات کاری وی دارد و اینکه چه تعداد ساعت در هفته اجازه کار داشته باشد بستگی به مقطع تحصیلی دانشجو دارد که در جدول ذیل نشان داده شده است:

کارشناسی            ۱۰ ساعت

کارشناسی ارشد     ۲۰ ساعت

دکتری    ۳۰ ساعت

در ادامه معرفی موسسات معتبر کاریابی در انگلستان بررسی میزان حقوق در انگلستان می تواند مهم و کلیدی باشد. هنگام اقدام برای مهاجرت به انگلستان و درخواست دریافت انواع ویزای مهاجرتی کار در انگلیس و همچنین دریافت ویزای همراه، میزان حقوق دریافتی بررسی می شود که آیا این درآمد هزینه زندگی متقاضی و خانواده اش را ساپورت می کند؟ در کشور انگلستان به صورت میانگین درآمد ماهیانه حدود ۲۵.۰۰۰ پوند انگلیس می باشد.کاملا مشهود می باشد که در سال های اخیر این میزان افرایش قابل توجهی داشته است. در سال اخیر درآمدها در انگلستان تا حدود ۸ درصد افزایش پیدا کردند.

انواع ویزای کاری انگلستان

موسسات کاریابی در انگلستان و مدارک مورد نیاز اخذ انواع ویزای مهاجرتی کار در انگلیس

جهت دریافت انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلیس در قدم اول باید یک پیشنهاد کاری داشته باشید. به همین علت به معرفی موسسات معتبر کاریابی در انگلستان می پردازیم. پس از دریافت این پیشنهاد کاری باید نشان دهید میزان درآمد ماهیانه شما هزینه زندگی یک ماه شما و خانواده تان را ساپورت می کند. پس از انعقاد قرارداد با کارفرمای مورد نظر می توانید جهت دریافت ویزای کار اقدام کنید. جهت دریافت ویزای کار در انگلستان ارائه مدارک زیر الزامی می باشد:

  • گذرنامه معتبر
  • نامه پیشنهاد کاری (job offer )
  • ارانه مدرک زبان انگلیسی
  • گذرنامه معتبر به همراه عکس پاسپورتی
  • مدرک تحصیلی متقاضی
  • ارائه نامه تمکن مالی
  • فرد متقاضی کار در  انگلستان باید مبلغی برابر با ۹۴۵ پوند به مدت ۹۰ روز در حساب کشور مبدا قرار دهد
  • گواهی سلامت فرد متقاضی

پیشنهاد مطالعه  هر چیزی که درباره مهاجرت به فرانسه از طریق انواع ویزای مهاجرتی فرانسه باید بدانیم!

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

متقاضیان تعیین وقت سفارت جهت انجام امور اداری مهاجرت به انگلستان باید پس از ثبت درخواست خود در وب سایت رسمی سفارت بریتانیا، نسبت به تعیین وقت سفارت اقدام کنند که شامل مراحل زیر خواهد بود:

  • انتخاب ویزای مدنظر
  • ایجاد حساب کاربری انحصاری و ورود به آن
  • پرکردن فرم درخواست ویزای انگلیس به زبان انگلیسی
  • تعیین محل برای انگشت‌نگاری
  • تعیین وقت سفارت انگلیس
  • پرداخت هزینه وقت سفارت

متقاضیان محترم هر کدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس پس از تعیین وقت باید در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک در مرکز ویزا یا دفتر کارگزاری ویزای مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس‌برداری (بیومتریک) در مرکز ویزا یا دفتر کارگزاری ویزا حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌برد که البته این زمان در تهران طولانی‌تر است و حدود ۲ تا ۳ ساعت به طول خواهد انجامید. در صورت عدم حضور فرد در روز مقرر، درخواست ویزای انگلیس وی به طور خودکار از فهرست بررسی خارج خواهد شد.

مدارک اولیه برای تعیین وقت سفارت انگلیس

برای اقدام جهت مهاجرت به انگلستان از طریق هرکدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و تعیین وقت سفارت انگلیس مدارک زیر لازم است:

  • اسکن صفحه اول پاسپورت
  • فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت به زبان فارسی
  • واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط رفت و برگشت
  • فایل اسکن دعوتنامه انگلیس و مدارک هویتی دعوت کننده (در صورت داشتن دعوتنامه)
مهاجرت به انگلستان با ویزای توریستی
مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی انگلیس

هر متقاضی در مرکز ویزا یا دفتر کارگزاری ویزا در تهران و یا هر یک از کشورهای ترکیه و امارت، باید مدارکی را به همراه داشته باشد تا بتواند ضمن احراز هویت خود، مراحل بعدی را طی نماید. مدارک لازم عبارتند از:

  • اصل پاسپورت فعلی با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی و کپی از تمامی صفحات پاسپورت ها ) حتما یک صفحه ی کاملا خالی داشته باشد)
  • یک نسخه تکمیل شده فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگه تاییدیه وقت سفارت (این کار را به نیلگام بسپارید)
  • ۲ قطعه عکس ۳.۵*۴.۵
  • اصل و یا کپی دعوت نامه معتبر یا رزرو هتل در انگلستان
  • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج
  • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه
  • اصل و ترجمه رسمی کارت ملی
  • اصل و ترجمه رسمی کارت معافیت یا پایان خدمت
  • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه (گواهی اشتغال به کار که در آن تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و این که آیا این مرخصی با حقوق است یا خیر، جواز کسب، پروانه فعالیت، کارت بازرگانی، لیست بیمه ۶ ماه آخر، برگه مالیاتی پرداخت شده، کارت پرسنلی، حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی، کارت بازنشستگی، پروانه مطب، کارت مهندسی، کارت دانشجویی و …)
رزرو بلیط هواپیما به مقصد انگلستان

برای رزو بلیط هواپیما جهت مهاجرت به انگلستان از طریق انواع ویزای مهاجرتی انگلیس مدارک زیر مورد نیاز میباشد:

  • مدارک میزبان در انگلستان (دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده، پرینت حساب بانکی، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد، فیش حقوقی، سند ملکی محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه، آخرین برگه مالیاتی پرداخت شده، قبوض پرداختی از قبیل آب، برق، گاز و …)
  • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به لاتین برای سه ماه گذشته، سپرده های بانکی و …
  • اصل نامه تمکن مالی حساب شخصی و جاری به لاتین، سپرده های بانکی و …
  • برای مدیران و سهامداران، اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای شش ماه گذشته
  • ترجمه رسمی (توسط دارالترجمه) برای تمامی مدارک فوق کافیست و نیازی به مهر دادگستری و تایید امور خارجه نیست
  • تمامی مدارک باید در سایز A4 ارائه شوند
  • به مدارک نباید هیچ منگنه، گیره و یا سوزنی وصل باشد.

سفارت انگلیس در تهران

مدت زمان لازم جهت تعیین وقت سفارت انگلیس

واقعیت این است که نمی‌توان به طور دقیق مدت زمان لازم جهت تعیین وقت سفارت انگلیس را تخمین زد. به دلیل ترافیک بالای متقاضیان جهت دریافت انواع ویزای  مهاجرتی انگلیس، بیشتر اوقات هیچ زمان خالی در جدول زمان بندی دیده نمی‌شود. وقت سفارت انگلیس به صورت هفتگی آپدیت می‌شود و اگر کمی خوش‌شانس باشید، شاید بتوانید زمان مناسب را برای کارهای اداری مهاجرت به انگلستان رزرو کنید.

وقت سفارت انگلیس در تهران

از مزایای مراجعه به سفارت انگلستان در تهران برای انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک، عدم نیاز به سفر برون‌مرزی خواهد بود. مراجعین به دفاتر VFS در تهران، پس از ارائه مدارک و انگشت نگاری، پاسپورت خود را تحویل داده و نتیجه درخواست انواع ویزای مهاجرتی انگلیس به همراه پاسپورت طی ۲ الی ۳ هفته، به آدرس پستی متقاضی ارسال می‌شود.

وقت سفارت انگلیس در ترکیه

اما در صورتی که متقاضی کشور ترکیه (آنکارا و یا استانبول) را به عنوان محل مناسب انتخاب نماید، ملزم به دریافت برگه عبور از سفارت ایران در ترکیه خواهد بود و حتما باید ۲ روز کاری در آنکارا یا استانبول حضور داشته باشند تا برای وی برگه عبور صادر شود. متقاضیانی که در ترکیه اقدام به انگشت‌نگاری می‌کنند، در روز انگشت نگاری باید به ازای هر نفر مبلغ ۲۱۰لیر معادل ۲۸.۳۲پوند برای اسکن مدارک پرداخت کنند.

وقت سفارت انگلیس در امارات

چنان‌چه متقاضی در زمان ثبت نام آنلاین و تعیین وقت سفارت انگلیس، کشور امارت (دبی یا ابوظبی) را به عنوان محل مناسب انتخاب کرده باشد، به دلیل عدم امکان صدور برگه عبور در کشور امارات، متقاضیان مهاجرت به انگلستان که به این کشور مراجعه می‌کنند باید تا زمان صدور نتیجه ویزا یعنی ۱۵ روز کاری (معادل ۲۰ تا ۲۵ روز در تقویم) در امارات بمانند.

البته سرویس‌های ویژه‌ای در زمان تعیین وقت سفارت در کشورهای ترکیه و امارات در نظر گرفته شده است تا مدت زمان پاسخ‌دهی به درخواست ویزای این کشور را کاهش دهند. این سرویس‌ها عبارتند از:

سرویس Priority برای وقت سفارت انگلیس

با خرید سرویس Priority نتیجه انواع ویزای مهاجرتی انگلیس طی ۵ تا ۸ روز کاری صادر می‌شود. هزینه این سرویس ۳۰۱دلار بوده و باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود. این سرویس برای متقاضیانی که برای تعیین وقت سفارت انگلیس به کشور ترکیه مراجعه می‌کنند نیز در دسترس بوده و باید پیش از انگشت نگاری به صورت آنلاین برای سرویس Priority درخواست دهند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه نیز ۲۲۰پوند  است.

سرویس Super Priority برای وقت سفارت انگلیس

با خرید سرویس Super Priority برای سفارت انگلیس، نتیجه ویزا ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهد شد. هزینه این سرویس ۱۳۰۷دلار است که باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود. هزینه سرویس Super Priority در ترکیه ۹۵۶پوند است.

استفاده از این سرویس در حال حاضر فقط برای متقاضیانی که اقامت امارات و ترکیه را داشته باشند مقدور است و دیگر متقاضیان ایرانیانی نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

سرویس Passport Pass Back برای وقت سفارت انگلیس

هزینه این سرویس که مبلغ ۸۸.۴۹ دلار است باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود. با خرید این سرویس گذرنامه در همان روز انگشت نگاری به شما باز می گردد و می توانید به ایران برگردید. نتیجه ویزای شما برای مهاجرت به انگلستان پس از ۱۵ روز کاری (معادل ۲۰ تا ۲۵ روز در تقویم) صادر خواهد شد و سفارت به شما اطلاع خواهد داد تا به امارات بازگردید و گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید. پس از تحویل گذرنامه نتیجه ویزا طی یک یا دو هفته به شما ارائه می‌شود.

قابل ذکر است متقاضیانی که به کشور ترکیه مراجعه می‌کنند نیز می‌توانند با درخواست حضوری از سرویس Passport Pass Back استفاده کنند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه ۴۰۰لیر است.

ویزای کاری انگلستان Tier2

ویزای کاری انگلستان Tier2

درصورتی می توان یک ویزای Tier2 (معمولی) اخذ نمود که یک شغل با مهارت خاص در UK به فرد پیشنهاد شده باشد یا خارج از ناحیه اقتصاد اروپا و سوئیس باشد. باید قبل از پذیرش برای ورود به UK برای کار حتماً از طرف یک اسپانسر، پشتیبانی شد. کاری که در انگلستان انجام می شود باید با کار سازمان اسپانسری فرد مرتبط باشد.

تا ۳ ماه قبل از روز مقرر برای شروع کار در انگلستان می توان ویزا گرفت. این تاریخ در گواهی اسپانسری ثبت شده است. وقتی فرد از خارج از انگلستان پذیرفته می شود باید طی مدت ۳ هفته درباره ویزای خود تصمیم بگیرد. می توان زمان های پردازش راهبری را برای فهمیدن اینکه گرفتن ویزا چقدر طول می کشد، چک کرد. در اکثر کشورها هر ساله بر اساس کمبود نیرو در مشاغل خاص اداره مهاجرت با همکاری اداره کار لیستی را مبنی بر حرفه و مشاغل مورد نیاز کشور اعلام می نمایند.

مدت مجاز اقامت ویزای کاری انگلستان

برای حداکثر مدت ۵ سال و ۱۴ روز با این نوع ویزای کاری  می توان در انگلستان ماند. یا به اندازه گواهی اسپانسری به اضافه ۱ ماه، هر کدام که کوتاه تر است. اقامت نباید بیشتر از ۱۴ روز قبل از تاریخ گواهی اسپانسری شروع شود. می توان برای تمدید این ویزا تا ۵ سال دیگر هم پذیرفته شد، تا جایی که کل اقامت بیش از ۶ سال نباشد.

می توان برای اسپانسر در شغل توضیح داده شده در گواهی اسپانسری کار کرد، شغل دومی در بخش مشابه و همان سطح شغل اصلی برای ۲۰ ساعت کاری در هفته داشت، شغلی را انجام داد که از کسری کارگر برخوردار است یا کارهای داوطلبانه داشت و تا زمانی که تداخلی با شغلی که اسپانسر فراهم کرده نداشته باشد به خارج سفر کرده و به انگلستان برگشت و اعضا خانواده خود را همراه داشت.

شرایط دریافت ویزای کاری انگلستان در سال ۲۰۲۰

برای اینکه فردی در سال ۲۰۲۰ شایستگی و قابلیت ویزای Tier2 را داشته باشد باید تمام موارد شماره مرجع گواهی اسپانسری، حقوق مناسب و سطح انگلیسی کافی و مناسب را در نظر بگیرد. به علاوه باید ۹۴۵£ (پوند) پس انداز داشته باشد. این بدان معناست که می تواند خودتان را ساپورت کند. حداقل باید ۹۰ روز قبل از پذیرش این پول در حساب باشد، در غیر این صورت هرکدام از انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلیس پذیرفته نمی شود. اگر اسپانسر کاملاً پذیرفته باشد نیازی به پس انداز آن مبلغ نیست و اینکه در گواهی اعلام شده باشد که در مدت اقامت، ادعای هیچ منفعتی ندارد.

گواهی اسپانسری انگلستان (CoS) چیست؟

گواهی اسپانسری شماره مرجعی است که اطلاعاتی درباره شغل و جزئیات شخصی دارد. یک گواهی واقعی یا سند کاغذی نیست. اسپانسر این شماره را می دهد. به علاوه باید اطلاعات دیگری بدهند که برای پذیرش کمک کند، برای مثال اینکه فرد چه قدر حقوق می گیرد؟ باید شماره اسپانسر به فرم پذیرش اضافه شود. تنها می توان یک بار از آن استفاده کرد. گواهی اسپانسری برای یک ماه از تاریخ ارائه شده اعتبار دارد.

درآمد زندگی در انگلیس

 حقوق و درآمد مناسب در انگلستان

درآمد در انگلستان به پارامترهای مختلفی من جمله شهر مورد نظر بستگی دارد. با اینکه متوسط درآمد ۴۰ ساعت در هفته در کل کشور بریتانیا حدود ۳۵۲۲۲£ (پوند) می باشد. اما این سطح درآمدی در واقع درآمد قطعی در تمامی مناطق و شهرهای این کشور نمی باشد و توزیع درآمد از یک توزیع نابرابری برخوردار است. مثلا همان طوری که نقشه درآمدی انگلستان ۲۰۲۰ نیز نشان می دهد، میانگین درآمد کارگری در لندن با ۴۴۱۸۴£ (پوند) بالاترین سطح و منطقه شمال غربی انگلستان با متوسط درآمدی ۳۵۳۶۷£ (پوند) پایین ترین سطح درآمدی این کشور محسوب می شود.

از طرف دیگر، نرخ بیکاری در انگلستان نیز از وضعیت خوبی در کل اروپا برخوردار است. مطابق آمارهای موجود، نرخ بیکاری انگلستان در سه ماهه منتهی به می سال ۲۰۲۰ در حدود ۳.۹% بوده است. این شرایط دقیقا درست مثل مدت مشابه دوره قبلی بوده است و پایین تر از انتظارات و پیش بینی های بازار که حدود ۴.۲% اعلام شده است.

اقامت در انگلیس و زبان

زبان انگلیسی برای ویزای کاری انگلستان

ممکن است لازم باشد هنگام پذیرفته شدن در هرکدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و مهاجرت به انگلستان ، دانش زبان انگلیسی خود اثبات شود. به چند روش می توان این دانش را اثبات کرد. گذراندن تست زبان انگلسیی پذیرفته شده با حداقل سطح CEFR B1 در مهارت های خواندن، نوشتن، مکالمه و گوش دادن و داشتن مدرک دانشگاهی که انگلیسی را آموخته و توسط UK NARIC به عنوان معادل درجه لیسانس انگلستان، درجه ارشد و یا دکترا محسوب شود. ممکن است بتوان الزامات زبان انگلیسی را به روش های دیگر برآورده ساخت یا به سطح انگلیسی بالاتر در بعضی شرایط نیاز داشت. ملیت های ذیل نیاز نیست زبان انگلیسی خود را اثبات کنند:

  • استرالیا
  • جامایکا
  • باهاما
  • نیوزیلند
  • باربادوس
  • کانادا
  • دومینیکا
  • آمریکا
  • گرنادا
مدارک لازم برای ویزای کاری انگلستان

جهت اخذ انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلستان در سال ۲۰۲۰ موارد زیر را باید فراهم شود:

  • پاسپورت کنونی یا هویت سفر معتبر
  • تصویر یا عکس رنگی اندازه پاسپورت
  • صورتحساب بانکی که نشان بدهد حداقل ۹۴۵£ (پوند) طی نود روز گذشته در بانک وجود داشته.
  • مدرک زبان
  • نتیجه آزمون بیماری سل در صورتی که مبدا فرد کشورهایی از جمله کنگو می باشد
  • لازم است صفحه ای در پاسپورت خالی باشد
  • پیشنهاد شغلی
  • پذیرش خارج از انگلستان

برای ویزای Tier2 باید به صورت آنلاین پذیرفته شد. باید اثر انگشت و عکس گرفته شده در مرکز پذیرش ویزا به عنوان بخشی از پذیرش باشد. باید مجوز اقامت را طی ۱۰ روز پس از روز ورود به انگلستان جمع آوری کرد. ممکن است بتوان بسته به کشوری مبدا، ویزا را سریعتر گرفت.

ممکن است بتوان برای تمدید انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلیس به منظور اقامت و مهاجرت به انگلستان تحت ویزای Tier2 اقدام کرد. بهتر است هر وابسته ای را که در ویزای کنونی فرد هستند در درخواست برای تمدید در نظر گرفته شوند. این قضیه شامل حال بچه هایی که در طول مدت اقامت ۱۸ ساله شدند نیز می شود. برای این کار قبل از انقضای ویزا باید اقدام کرد. یکی از راهکارهای اخذ اقامت و داشتن مجوز ویزای کاری این کشور به دست آوردن کار پس از تحصیل در انگلستان است. دانشجویان می توانند پس از تحصیل در این کشور با داشتن یک پیشنهاد کاری در راستای تحصیلات جهت اخذ انواع ویزای مهاجرتی کار در انگلیس اقدام نمایند.

بهترین راه برای اخذ اقامت در انگلیس

بهترین راه برای اخذ اقامت انگلستان

همان طور که در بالا اشاره شد اخذ انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلیس نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی است. امری که بدون حضور قانونی در خاک انگلستان تقریبا نشدنی است. به همین دلیل است که افراد متقاضی مهاجرت به انگلستان، روش تحصیل را انتخاب می کنند. البته باید توجه داشت که نظام تحصیلی انگلیس بر خلاف اتریش، فرانسه، نروژ و آلمان رایگان نیست و چه دانشجویان بومی و چه دانشجویان بین المللی باید شهریه پرداخت کنند. شهریه دانشگاه های انگلیس با توجه به رشته تحصیلی افراد بین ۱۷۰۰۰$ تا ۲۵۰۰۰$ (دلار آمریکا) می باشد. علاقه مندان به تحصیل و کار در انگلیس هنگام اخذ پذیرش توجه داشته باشند هر چه سطح دانشگاهی که از آن پذیرش می گیرند بالاتر باشد، شانس پیدا کردن کار پس از فارغ التحصیلی بیشتر خواهد بود. برخی از بهترین دانشگاه های انگلیس در سال ۲۰۲۰ عبارت هستند از:

  1.  University of Oxford
  2.  University of Cambridge
  3.  Imperial College London
  4.  University College London
  5.  London School of Economics and Political Science   

انواع ویزای کاری انگلستان برای محاجرت به کشور انگلیس 

به طور کلی برای مهاجرت به انگلستان از طریق هرکدام از انواع ویزای مهاجرتی کاری انگلیس میتوان از هر کدام  از ویزاهای کاری  زیر استفاده کرد:

ویزای Tier 1 انگلستان

این روادید برای سرمایه گذاری می باشد. متقاضی این روادید باید ۱۰۰۰۰۰۰£ (پوند) سرمایه داشته باشد و پس از سرمایه گذاری تنها به یک چهارم این مبلغ می تواند دسترسی داشته باشد و آن را باید در خرید ملک یا ایجاد کسب و کار صرف کند. افرادی که این روادید را کسب می کنند، بعد از ۵ سال سکونت در انگلیس، می توانند مقیم این کشور شوند.

ویزای Entrepreneur و Post-Study Work انگلستان

متقاضیان ویزای Entrepreneur باید حداقل ۲۱۰۰۰۰£ (پوند) پول داشته باشد تا بتواند در انگلستان کسب و کار ایجاد کند. در صورتی که متقاضی این روادید به زبان انگلیسی مسلط باشد، ۱۰ امتیاز به روادید وی اضافه خواهد شد. ویزای POST-STUDY WORK برای افرادی که میخواهند بعد از تحصیل در انگلستان مشغول به کار در انگلستان شوند، ایجاد شده است.

ویزای Tier 2 انگلستان (Skilled Workers)

کسب روادید Tier 2 رو برای کارگران ماهر نیاز به یک پیشنهاد کاری در انگلیس دارد. متقاضیان این روادید باید از کمپانی های معتبر انگلیسی پیشنهاد کاری داشته باشند. اگر افراد دورگه، رهبر مذهبی و یا ورزشکار هستند، نگران نباشند؛ زیرا کسب این روادید برای این دسته افراد نیز ممکن می باشد. شایان ذکر است که متقاضیان این روادید باید یک پشتیبان مالی در انگلستان داشته باشند. پشتیبان مالی این روادید باید حداقل ضامن ۸۰۰۰۰۰£ (پوند) پول نقد باشد. این مبلغ باید ۳ ماه قبل از مهاجرت متقاضی، در حساب بانکی ضامن وجود داشته باشد.

ویزای Tier 3 انگلستان 

 افرادی که می خواهند به طور موقت در انگلستان کار کنند، می توانند این روادید را کسب کنند.

ویزای Tier 4 انگلستان

  این روادید برای محصلان می باشد. کسب این روادید به دانشجویان اجازه ورود و تحصیل در انگلستان را می دهد.

ویزای Tier 5 انگلستان

  افراد با این روادید می توانند به صورت موقت و در زمان محدود در انگلستان مشغول به کار شوند.

چنانچه قصد سفر به کشور بریتانیا را دارید، تیم وکلا و مشاورین امور مهاجرت موسسه حقوقی سروش نافع دادمان آماده ارائه خدمات مشاوره ای صدور انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و کارهای وقت سفارت و انجام امور مهاجرت به انگلستان میباشند:

پیشنهاد مطالعه  امور مهاجرت
روش ارسال اطلاعات ویزای کاری انگلستان

درخواست باید به شعب اداره پست مشخص شده در صورتی که آنلاین اقدام شده (۱۹.۲۰£ (پوند) هزینه دارد) تحویل داده شود. اگر درخواست برای تمدید ویزا موفق باشد مجوز اقامت صادر می شود. سه نکته در این خصوص وجود دارد:

  1. طی ۸ هفته برای درخواست های آنلاین زمان لازم است.
  2. طی ۱۰ روز اگر می توان از خدمات درخواست الویت Tier2 استفاده کرد.
  3. اگر درخواست شما پیچیده باشد و زمان بیشتری ببرد با فرد تماس خواهند گرفت. برای مثال وقتی لازم است مدارک ساپورت بررسی و مشخص شود.

زمانی که درخواست پذیرفته شد، می توان تا وقتی اجازه داده شده در انگلستان اقامت کرد تا زمانی که آخرین ویزای فرد منقضی شود.

مشاغل مورد نیاز در انگلستان در سال 2020

مشاغل مورد نیاز در انگلستان در سال ۲۰۲۰

طبیعتا در هر کشوری برخی از مشاغل از رونق بیشتری برخوردار هستند. انگلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشاغل مورد نیاز انگلستان در سال ۲۰۲۰ عبارتند از:

  • توسعه دهنده نرم افزار     
  • آرشیتکت 
  • استخدام کننده      
  • توسعه دهنده وب
  • دستیار اجرایی   
  •  مدیر ارتباطات      
  • مهندسی نرم افزار   
  •  مدیر قرارداد        
  • مدیر منابع انسانی   
  • تحلیلگر تجاری   
  •  مدیر پروژه       
  • مدیر طراحی           
  • مدیر توسعه تجارت 

دریافت ویزای کار انگلستان بدون ارائه دعوتنامه شغلی

برای کشور انگلستان اگر قصد اخذ هر کدام از انواع  ویزای مهاجرتی کار دارید باید دعوتنامه شغلی را ارائه دهید. در بعضی موارد شما می توانید بدون داشتن دعوتنامه ویزای کار این کشور را دریافت نمائید. در بعضی مواقع شما می توانید بدون داشتن دعوتنامه نیز در این کشور مشغول به کار شوید. متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای کارآفرینی اقدام نمایند و با ارائه طرح کسب و کار خود می توانند برای اخذ اقامت این کشور از این طریق اقدام نمایند. ویزای کارآفرنی به حداقل به سرمایه ۵۰۰۰۰۰£ (پوند) نیاز دارد و نسبتا شرایط سختی را برای این ویزای باید پشت سر بگذارید.

ویزای همراه اشخاص متقاضی کار در انگلستان

در حالت موفقیت در گرفتن ویزای به نام ویزای Tier 2 که به صورت عمومی می باشد. خانواده این اشخاص نیز قادر می باشند که به اشخاص متقاضی کار در این کشور ملحق شوند ولی این اشخاص ملزم به اثبات توانایی مالی در راستای حمایت نمودن از خانواده خود می باشند. با این توضیح که این اشخاص به صورت از قبل تعین شده دارای مجوز لازم برای انجام کار نمی باشند. اعضای خانواده این اشخاص در بر گیرنده اشخاص زیر می باشند:

  • همسر شخص متقاضی ویزای کار در این کشور
  • فرزندان شخص متقاضی کار در این کشور که سنشان زیر ۱۸ سال باشد.
  • فرزندان شخص متقاضی کار در این کشور که سنشان بالای ۱۸ سال باشد.
  • دیگر اعضای خانواده شخص متقاضی کار در این کشور

با این توضیح که اعضای خانواده این شخص مانند والدین شخص متقاضی کار در این کشور می توانند اقدام به در خواست ویزای کوتاه مدت ۶ ماهه در این کشور کنند.

ویزای جستجوی کار انگلیس

ویزای جستجوی کار در انگلستان

انگلستان ویزای جستجوی کار ندارد. اگر شغل را عوض شود، ممکن است لازم باشد برای درخواست تمدید ویزای Tier2 خود اقدام کرد اگر فرد بخواهد شغل خود را عوض کند و کار جدید با کارفرمای متفاوتی است.شغل به کد گروه بندی شغل دیگری با استاندارد متفاوت تغییر می کند.شغل از لیست مشاغل کمیاب بیرون آید.

مقایسه اخذ ویزای کاری آلمان و انگلستان

مقایسه اخذ ویزای کاری آلمان و انگلستان

همانطور که ذکر شد انگلستان ویزای جستجوگر کار ندارد و کسانی که بخواهند برای کار به این کشور بروند یا باید پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای انگلیسی داشته باشند یا در انگلیس تحصیل کرده باشند و پس از فارغ التحصیلی مشغول به کار شوند. بر عکس در آلمان با توجه به این که آمار بیکاری در سال ۲۰۲۰ زیر ۴% است ویزایی تحت عنوان ویزای جستجوگر کار وجود دارد. این ویزا این امکان را فراهم می کند که افراد برای پیدا کردن کار در آلمان به این کشور بروند بدون این که نیازی باشد از ابتدا پیشنهاد شغلی داشته باشند. تنها ملزومات این ویزا داشتن مدرک لیسانس و سابقه کاری مرتبط است. ترجیحا بهتر است افراد مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی نیز داشته باشند که با توجه به حساسیت جامعه آلمانی به زبان ملی قطعا دانستن زبان آلمانی شانس پیدا کردن کار را چندین برابر می کند.

با توجه به این که انگستان یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا به لحاظ شرایط اقتصادی و بازار کار است مهاجرت به انگلستان از طریق هر کدام از انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و یا کار و تحصیل و زندگی در این کشور طرفداران زیادی دارد.

ویزای تحصیلی انگلستان

سالیانه هزاران دانشجوی بین المللی موفق به دریافت انواع ویزای مهاجرتی دانشجویی از کشور انگلستان میشوند، و از نظر تعداد پذیرش دانشجو هیچ محدودیتی وجود ندارد. دولت انگلستان کاملا از این موضوع استقبال می کند.

چه زمانی باید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید:

قبل از شروع دوره تحصیلی خود در انگلستان باید برای دریافت ویزا اقدام کنید.بهتر است حداقل سه ماه قبل از شروه دوره تحصیلی برای دریافت ویزای دانشجویی اقدام کنید.

واکسیناسیون  از الزامات دریافت ویزا نمی باشد اما ممکن است  جزء شرایط اصلی برخی از موسسات آموزشی باشد.در بعضی مواقع،بسته به اسنکه از کدام کشور برای دریافت ویزا اقدام میکنید ممکن است آزمای های پزشکی دیگری همچون عکسبرداری از قفسه سینه ، … نیز لازم باشد.

شرایط لازم برای دریافت ویزا:

شرایط برای دریافت انواع ویزای مهاجرتی تحصیلی انگلیس و مهاجرت به انگلستان عبارتند از :

  1. اگر حداقل ۱۶ سال سن دارید 
  2. از دانشگاه/ موسسه آموزشی پذیرش گرفته اید،
  3. قابلیت درک و گویش به زبان انگلیسی را دارید،
  4. توانایی مالی برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی را دارید،

میتوانید برای دریافت ویزای تحصیلی خود اقدام کنید.

از چه زمانی میتوانید وارد انگلستان شوید:

  1. اگر طول دوره آموزشی شما شش ماه یا کمتر باشد میتوانید یک هفته زودتر از شروع کلاس خود وارد انگلستان شوید.
  2. اگر  طول دوره آموزشی شما بیش از شش ماه باشد میتوانید یک ماه زودتر از شروع کلاس خود وارد انگلستان شوید.
امکانات ویزای تحصیلی انگلستان

شما با داشتن ویزای تحصیلی انگلستان میتوانید:

  • تحصیل کنید،
  • به عنوان  نماینده دانشجویی کار کنید،
  • میتوانید درخواست تمدید ویزا دهید،
  • با توجه به مقطع تحصیلی خود میتوانید به میزان مشخصی کار کنید.

توجه داشته باشید که ویزای تحصیلی انگلستان  امکان گرفتن بورسیه دولتی، کار حرفه ای مثل مربی گری تیم ورزشی و یا تحصیل در مدارس دولتی را به شما نمیدهد.

چنانچه قصد سفر و مهاجرت به کشور انگلستان را دارید، تیم وکلا و مشاورین امور مهاجرت موسسه حقوقی سروش نافع دادمان آماده ارائه خدمات مشاوره ای صدور انواع ویزای مهاجرتی انگلیس و کارهای وقت سفارت میباشند:

پیشنهاد مطالعه  امور مهاجرت

گردآورنده :  موسسه حقوقی سروش نافع دادمان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کلیک کنید
پیمایش به بالا