نمونه دادخواست تامین خواسته به همراه مطالبه اجرت ایام تصرف

یکی از خدمات ویژه تیم محتوای موسسه حقوقی سروش نافع دادمان بخش نمونه دادخواست می باشد که با در نظر گرفتن دسته بندی های حقوقی در اختیار وکلا و سایر علاقه مندان مسائل حقوقی قرار می گیرد.

نمونه دادخواست تامین خواسته به همراه مطالبه اجرت ایام تصرف

ریاست محترم شورای حل اختلاف …..

 با سلام  احتراما به استحضار می رساند :

اینجانب به نشانی مذکور برابر قرارداد مورخ …. دانگ وووه باب خانه واقع در پلاک ثبتی … ……………… بخش ………………. آپارتمان ردیف .. – صورتمجلس تفکیکی شماره….. را از خوانده خواندگان خریداری نموده و مبلغ ……. ریال از بهای آن نیز تأدیه شده است .

 علی رغم ایفای تعهداتم به عنوان خریدار ، متأسفانه خوانده خواندگان مذکور از اجرای مفاد قرارداد امتناع نموده و در جهت انجام تعهدات قراردادی خود اقدام نکرده اند . نظر به اینکه با وصف پرداخت ثمن معامله ، عدم تحویل مبیع توسط خوانده خواندگان و استیفا از منافع مورد معامله ، اینجانب را محق در مطالبه اجرت المثل ایام تصرف می نماید ؛ فلذا صدور حکم محکومیت خوانده خواندگان به پرداخت اجرت المثل ایام تصرف مستند به ماده ۱۹۸ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی به انضمام کلیه خسارات و هزینه دادرسی در حق اینجانب مورد استدعاست ، عندالاقتضاء برای اثبات اجرت المثل به انجام کارشناسی نیز استناد می نماید . تمبر هزینه دادرسی زائد بر میزان فوق الذکر به تجویز قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی پس از اتخاذ تصمیم ابطال خواهد شد . بدوأ وفق ماده ۱۰۸ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی صدور قرار تأمین خواسته و اجرای فوری آن حسب ماده ۱۷ همین قانون تقاضا می شود .

 محل امضاء- مهر- انگشت

پیشنهاد مطالعه  همه چیز درباره مراحل و شرایط مطالبه اجرت المثل ایام زناشویی که زوجین باید بدانند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کلیک کنید
پیمایش به بالا