انتخاب بهترین وکیل قتل در کرج برای انواع جرم قتل

انواع جرم قتل

وکیل قتل در حوزه تخصصی مربوط به پرونده‌های انواع جرم قتل و دفاع از قاتل یا مقتول فعالیت می‌کند. از آنجایی که جلب توجه و دلسوزی قاضی و اولیای دم برای قاتل مهم است، وکیل کیفری باید فردی باتجربه و کاردان باشد. در این نوشتار از مجله حقوقی دادمان راههای انتخاب بهترین وکیل قتل در کرج را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر به این موضوع علاقه دارید و به دنبال اطلاعات بیشتر در رابطه با پیدا کردن بهترین وکیل قتل در کرج و سایر شهرهای زیر مجموعه نمایندگی های موسسه حقوقی دادمان هستید، با ما همراه شوید.

گرچه قتل جرم سنگینی است، اما باز هم قاتل می‌تواند به انتخاب خود یا به صورت تسخیری یک وکیل داشته باشد. به این دلیل، دفاع کردن از یک قاتل سخت است و شاید یکی از مشکل‌ترین پرونده‌های کیفری باشد که هر وکیل و موسسه حقوقی زیر بار آن نرود. در ادامه ابتدا به تعریف انواع جرم قتل می پردازیم سپس شرایط وکلای کیفری پرونده های قتل و شرایط انتخاب بهترین موسسه حقوقی و بهترین وکیل قتل در کرج را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین وکیل قتل در کرج

انواع جرم قتل چیست؟ 

به‌طور کلی، طبق یک تعریف رایج، انواع جرم قتل عبارت است از سلب حیات از دیگری. وقتی شخصی جان شخص دیگری را بگیرد یکی از انواع جرم قتل را واقع می‌شود. این جرم در گروه جرایم علیه اشخاص جای می‌گیرد، زیرا نسبت به یک شخص و یک انسان واقع می‌شود. به‌طور کلی جرم و جنایت بر نفس (جان) که باعث وقوع انواع جرم قتل می‌شود، به دو دسته قتل عمد و قتل غیر عمد تقسیم می شود که در ادامه هرکدام را جداگانه بررسی می‌کنیم.

انواع جرم قتل عمد

قتل عمد یکی از انواع جرم قتل می باشد که از روی قصد انجام شود و شامل رساندن لطمه به حیات دیگری است. حالا این لطمه می‌تواند با انجام یک کار مادی و فیزیکی یا با ترک یک فعل انجام شود. مثلا یک مادر به نوزادی که حضانت او را بر عهده دارد شیر ندهد تا بچه تلف شود. البته این کار باید به قصد انجام شود و در صورت نداشتن قصد، قتل غیرعمد خواهد بود. توجه داشته باشید که سقط جنین شامل این موارد نمی‌شود. برای قتل عمد سه حالت را می‌توان در نظر گرفت:

حالت اول؛

حالتی است که شخص قصد کشتن شخص دیگری را دارد. اعم از اینکه فعل و رفتار و عملی که برای این کار انجام می‌دهد به لحاظ عرفی کشنده باشد یا نباشد.

به عنوان مثال، شخص الف قصد کشتن (قصد نتیجه، قصد سلب حیات، قصد وقوع جرم قتل) شخص ب را دارد. اعم از اینکه این قصد را با فعلِ عرفا کشنده انجام بدهد (مثل پرتاب از بلندی یا شلیک گلوله) یا با فعلِ عرفا غیرکشنده (مثل مشت زدن به کتف). تشخیص اینکه چه عمل و رفتاری کشنده یا غیرکشنده است با عرف است. در اینجا آنچه اهمیت دارد این است که شخص الف قصد کشتن شخص ب را دارد و صرف این قصد کافی است تا عمل او یکی از انواع جرم قتل عمدی محسوب شود.

حالت دوم؛

حالتی است که شخص، قصد کشتن شخصِ دیگری را ندارد، در حالی‌که قصدِ فعل یعنی قصد انجام عملی را که به لحاظ عرفی کشنده است، داراست.

به طور مثال شخص الف بدون آنکه قصد کشتن شخص ب را داشته باشد او را هل می‌دهد و شخص ب به خاطر اصابت با جدول کشته می‌شود. نظیر این نوع از انواع جرم قتل را در بسیاری از موارد در نزاع و دعوای خیابانی دیده‌ایم. یعنی حالتی که شخص، قصد کشتن مقتول را نداشته اما عملی انجام داده که به لحاظ عرفی مرگ‌آور یا کشنده است. آنچه که در اینجا اهمیت دارد، این است که شخص الف به کشنده بودن عمل خود آگاهی داشته باشد.

حالت سوم؛

حالتی است که شخص نه قصد کشتن شخص دیگری را دارد و نه عمل و رفتار او به لحاظ عرفی کشنده است. اما وقوع این عمل نسبت به یک شخصِ خاص که دارای وضعیت خاص مثل کهولت سن، بیماری و … است، به لحاظ عرفی کشنده و سبب قتل می‌شود.

مثلا شخص الف قصد کشتن شخص ب را ندارد، فعل و رفتار او هم به لحاظ عرفی کشنده نیست، اما به خاطر وضعیت خاصی که شخص ب داشته مثلا پیر بوده، بیمار بوده، صغیر بوده و … عمل شخص الف کشنده محسوب می‌شود. در اینجا آنچه که مهم است علم و آگاهی شخص الف به وضعیت خاص شخص ب است که باید ثابت گردد. یعنی ثابت شود که شخص الف می‌دانسته که شخص ب در یک وضعیت خاص به سر می‌برد و انجام چنین عملی سبب مرگ او می‌شود. در غیر این صورت، اصل بر عدم علم و آگاهی شخص الف است و اگر نتوان علم و آگاهی او را ثابت کرد قتل واقع شده عمدی نیست.

مجازات انواع جرم قتل عمد

انواع جرم قتل عمد در هر سه حالت گفته شده، دارای مجازات قصاص نفس است. یعنی اولیای دم مقتول (مقصود از اولیای دم، ورثه‌ی شخص مقتول به جز زوج و زوجه است.) میتوانند خواهان قصاص یعنی کشتن قاتل شوند.

البته در مواردی دو طرف می‌توانند صلح و گذشت کنند یا اینکه به جای قصاص، دیه برای مقتول اخذ کنند. که طبق آخرین نرخ اعلام شده دیه در سال ۱۴۰۰ ، دیه‌ی انسان کامل ۴۸۰ میلیون تومان است که در جنایات عمدی‌ای که مستوجبِ قصاصِ قاتل است اما قصاص صورت نگرفته و دیه باید پرداخت شود ظرف ۱ سال باید به خانواده مقتول تأدیه شود.
از سوی دیگر در چنین فرضی که شخص مرتکب قتل عمد شده اما قصاص صورت نمی‌گیرد، علاوه بر پرداخت دیه، مرتکب به مجازات ۳ تا ۱۰ سال حبس نیز محکوم می‌شود.

موسسه حقوقی سروش نافع دادمان (شعبه مرکزی کرج) با داشتن مجرب ترین وکلای امور حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات کیفری در زمینه پرونده انواع جرم قتل عمد با بهره گیری از بهترین وکلای جنایی در پرونده های انواع جرم قتل می باشد .برای درخواست بهترین وکیل قتل در کرج روی لینک زیر کلیک کنید:

پیشنهاد مطالعه  فرم درخواست وکیل

انواع جرم قتل غیر عمد

انواع جرم قتل غیر عمد

این نوع قتل شرایط پیچیده‌ای دارد و در صورتی اتفاق می‌افتد که در یک دعوا یا درگیری فردی به صورت غیر عمد کشته می‌شود. اکثر قتل‌ها در این دسته قرار می‌گیرند و در صورت نداشتن یک وکیل قتل باتجربه و کاربلد، شخص به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم می‌شود. پس برای حل پرونده های مربوط به انواع جرم قتل غیر عمد می توانید بهترین وکیل قتل در کرج را با سپردن پرونده خود به موسسه حقوقی دادمان به خدمت بگیرید. اما قتل غیر عمد، خود به دو گروه شبه عمد و خطای محض تقسیم می‌شود.

انواع جرم قتل شبه عمد

انواع جرم قتل شبه عمد دارای سه حالت است:

حالت اول؛

حالتی است که شخص قصد کشتن شخص دیگری را ندارد اما قصد فعل یعنی قصد انجام رفتاری را دارد اما آن فعل و رفتار صورت گرفته به لحاظ عرفی کشنده نیست.

مثل آنچه که در تصادفات رانندگی رخ می‌دهد. شخص الف (راننده) قصد کشتن شخص ب (عابر پیاده) را ندارد، رفتار و فعل او (رانندگی) به لحاظ عرفی کشنده نیست اما تقصیر راننده مثلا داشتن سرعت زیاد سبب مرگ عابر می‌شود. این نوع قتل، شبه عمد است. مثال دیگر قتل ناشی از اشتباهات پزشکی است که پزشک قصد کشتن بیمار را ندارد، عمل او هم به لحاظ عرفی کشنده نیست اما در اثر تقصیر، بیمار کشته می‌شود. بدیهی است که هر زمان عمل مرتکب به لحاظ عرفی کشنده باشد نوع قتل هم تغییر می‌کند و عمدی می‌شود.

حالت دوم؛

حالتی است که شخص نسبت به موضوع جهل داشته باشد.

مثلا شخص الف می‌خواسته رفتاری را نسبت به یک شیء یا یک حیوان انجام دهد، بعدا مشخص می‌شود که اشتباه کرده و موضوع در حقیقت انسان بوده نه شیء یا حیوان. در اینجا نسبت به مقتول نه قصد کشتن او را داشته و نه رفتارش به لحاظ عرفی کشنده بوده بلکه صرفا نسبت به موضوع جاهل بوده و اشتباه کرده است. بدیهی است که اگر قصد کشتن داشته یا رفتارش کشنده باشد، قتل واقع شده عمدی است.

حالت سوم؛

شبیه حالت اول است. یعنی حالتی که شخص مرتکب تقصیر می‌شود. اعم از اینکه بی‌احتیاطی کند. بی‌مبالاتی کند. مقررات را رعایت نکند. یا در عمل خود مهارت نداشته باشد. آنچه که باعث شبه عمد شدن عمل شخص می‌شود، آن است که قصد کشتن ندارد و رفتارش هم به لحاظ عرفی کشنده نیست. همانند مثال تصادفات رانندگی.

مجازات انواع جرم قتل شبه عمد

از آن جایی که این نوع قتل عمدی نیست، پس مستوجب قصاص نیست. و مجازات در نظر گرفته شده برای آن پرداخت دیه توسط خود مرتکب است. البته در خصوص اینکه آیا مرتکب زندانی هم می‌شود یا نه، اختلاف عقیده داریم اما دست‌کم در مورد قتل غیر عمد ناشی از تصادفات رانندگی مرتکب علاوه بر پرداخت دیه، مجازات حبس نیز دارد. در سایر مصادیق حکم به پرداخت دیه توسط مرتکب، قطعی و حتمی است.

موسسه حقوقی سروش نافع دادمان (شعبه مرکزی کرج) با داشتن مجرب ترین وکلای امور حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات کیفری در زمینه پرونده های انواع جرم قتل غیر عمد با بهره گیری از بهترین وکلای پرونده های انواع جرم قتل می باشد . برای درخواست بهترین وکیل قتل در کرج روی لینک زیر کلیک کنید:

پیشنهاد مطالعه  فرم درخواست وکیل
انواع جرم قتل خطای محض

این نوع از قتل که به عقیده‌ی برخی، زیرگروهِ قتل غیر عمد و به عقیده‌ی برخی دیگر نوم سومی از قتل است، در بسیاری از موارد سبب اشتباه با قتل شبه عمد می‌شود. به طور کلی قتل خطای محض، حالتی است که شخص نه قصد کشتن شخص دیگری را و نه اصلا قصد انجام عمل و رفتاری را دارد اما به طور اشتباهی و خطایی قتلی واقع می‌شود. برای چنین قتلی می‌توان سه حالت بیان کرد:

حالت اول؛

وقتی قتل در حال خواب یا بیهوشی واقع می‌شود.

مثلا شخص الف در اثر غلتیدن در خواب باعث مرگ شخص ب می‌شود.

حالت دوم؛

قتل توسط صغیر یا مجنون واقع شود.

مثلا یک کودک یا یک شخص دیوانه مرتکب انجام قتل روی شخص دیگری شوند.

حالت سوم؛

در واقع همان تعریف جرمِ قتلِ خطاست. یعنی حالتی که شخص نه قصد انجام رفتار و عملی را داشته و نه قصد کشتن دارد. اما در اثر اشتباه و خطا قتلی رخ می‌دهد.

مثل حالتی که شخص الف تیری را به قصد شکار رها کرده اما به یک انسان برخورد می‌کند. ممکن است بین این حالت با حالت دوم از قتل شبه عمد خلطی رخ دهد اما باید توجه داشت که در قتل شبه عمد قاتل قصدِ فعل، یعنی قصد انجام رفتاری را دارد اما نسبت به موضوع جاهل است. اما در این حالت مرتکب قصد هیچ‌گونه رفتار و فعلی را ندارد و در اثر اشتباه قتل واقع شده است. البته کاملا بدیهی است که اگر رفتار مرتکب به لحاظ عرفی کشنده باشد و شخص هم بر کشنده بودن رفتارش علم داشته باشد، قتل واقع شده عمدی است.

مجازات انواع جرم قتل خطای محض

انواع جرم قتل خطای محض همانند قتل شبه عمد مستوجب پرداخت دیه است. با این تفاوت که در شبه عمد دیه توسط خود مرتکب پرداخت می‌شود اما در خطای محض، عاقله‌ی مرتکب، ملزم به پرداخت دیه هستند. عاقله عبارت است از بستگان و خویشان ذکورِ (مرد) نسبی قاتل به ترتیبِ طبقاتِ ارث. مثل پدر، پدر بزرگ، فرزند پسر، برادر، عمو، دایی و … . مبنای پرداخت دیه توسط این افراد در انواع جرم قتل خطای محض ،فقه است که بحث درباره‌ی آن یادداشت جدا و مفصلی را می‌طلبد.

موسسه حقوقی سروش نافع دادمان (شعبه مرکزی کرج) با داشتن مجرب ترین وکلای امور حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات کیفری در زمینه پرونده های انواع جرم قتل خطای محض با بهره گیری از بهترین وکلای پرونده های انواع جرم قتل می باشد . برای درخواست بهترین وکیل قتل در کرج روی لینک زیر کلیک کنید:

پیشنهاد مطالعه  فرم درخواست وکیل

بهترین وکیل قتل در کرج

قصد فعل جرم قتل به همراه قصد نتیجه

در بررسی تغییرات قانون جدید مجازات اسلامی در بخش قصاص، با یادآوری مواد قانون سال ۱۳۷۰ عنوان شده است: در آن قانون قتل در سه مورد عمدی تلقی می‌شد؛ بند (الف) در ماده ۲۰۶ این قانون آمده بود که قصد فعل کشنده به همراه قصد کشتن قربانی اگر منجر به سلب حیات و قتل شخصی شود، قتل عمدی تلقی می‌شود که این مورد با اندکی تغییر در قانون جدید نیز پذیرفته شده است.

بنابراین اگر کسی قصد کشتن دیگری را داشته باشد و او را عمدا مضروب و مصدوم کند قتل، عمدی است و فرقی نمی‌کند که وسیله به‌کار رفته چه شرایطی داشته باشد. اگر قصد کشتن وجود داشته باشد حتی اگر این اقدام نوعا کشنده نباشد قاتل مرتکب قتل عمد شده است و مجازات آن قصاص است. این مورد از انواع جرم قتل را در حقوق عرفی قتل عمد به معنای خاص تلقی می‌کنند.

قصد فعل بدون قصد کشتن

در حقوق فرانسه، انگلستان و بسیاری از کشورهای دیگر بین قتل، آدم‌کشی، قتل عمد ساده و قتل عمد به معنای خاص تفاوت قائل شده‌اند. در بند (ب) ماده ۲۰۶ قانون مصوب ۱۳۷۰ حالتی بیان شده است که در آن فاعل قصد صدمه زدن و جراحت به دیگری را دارد اما قصد کشتن او را ندارد، ولی موجب مرگ دیگری می‌شود.

این حالت در قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۰ قتل عمدی تلقی می‌شد و همانند بند «الف» مستحق قصاص بود؛ این در حالی است که در قانون مجازات عمومی بسیاری از کشورهای جهان، این نوع از انواع جرم قتل «در حکم عمد» تلقی می‌شود و مجازات آنها با یک درجه تخفیف نسبت به مجازات قتل‌عمد به معنای خاص مقرر شده است.

ابهام به‌وجود آمده در این بود که آیا شایسته است کسی که عمدا دیگری را می‌کشد با کسی که در یک درگیری پس از تحمل صدمات بسیار ناگهان مشتی به شقیقه دیگری می‌زند و شخص را می‌کشد، مشمول یک مجازات باشد و قصاص شود؟ یا بارها دیده شده است که در یک نزاع، شخصی توسط چند نفر مورد ضرب و جرح قرار می‌گرفت و ناگهان اقدامی می‌کرد که یکی از افراد می‌مرد و اگر این اقدام دفاع مشروع به‌شمار نمی‌رفت، قتل‌عمدی تلقی می‌شد و این عادلانه نبود.
اما خوشبختانه بر اثر توجه به پیشنهادهایی که در این زمینه ارائه شد در نهایت مقنن در بند «ب» ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی تغییراتی را ایجاد کرد که بستر لازم برای تبدیل قتل‌های مستوجب قصاص به قتل‌های شبه‌عمد فراهم شد.

در این بند قانونگذار فعلی می‌گوید هرگاه مرتکب عملی انجام دهد که نوعا موجب جنایت یا مشابه آن شود، هر چند قصد ارتکاب آن جنایت را نداشته باشد ولی آگاه و متوجه باشد که عملی که انجام می‌دهد جنایت یا مشابه آن است، مرتکب انواع جرم قتل عمدی شده است؛ به عبارت روشن‌تر این دو کلمه «آگاه و متوجه بودن» را قانو‌نگذار به قانون قدیم اضافه کرده است.

در حقیقت در این نگاه جدید قانونگذار مقرر داشته مثلا اگر کسی در یک دعوا چیزی را به طرف شخص دیگری پرتاب کند اولا باید بداند آن شیء کشنده است و ثانیا متوجه باشد که آن شیء که به طرف مقابل می‌خورد موجب سلب حیات و قتل او خواهد شد؛ پس اگر در دعوایی شخصی مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد و ناگهان عصبانی می‌شود، چوبی را به طرف دیگری پرتاب می‌کند تا او را از خود دور کند یا حداقل به او صدمه‌ای برساند که بیش از این موجب صدمه به خود او نشود و چوب ناگهان به سر کسی می‌خورد یا به تن او برخورد می‌کند و اتفاقا او را می‌کشد قتل عمدی نیست زیرا او توجه و عمد نداشته است که شخص مقابل را به قتل برساند.

پیشنهاد مطالعه  انواع جرایم علیه اشخاص از منظر تمامیت شخصیت جسمانی و شخصیت معنوی

وکیل کیفری

راه‌هایی برای تبدیل جنایت عمدی به غیرعمدی

در تبصره ۱ ماده ۲۹۰ آمده است؛ در بند «ب» عدم آگاهی و توجه مرتکب باید اثبات شود، در صورتی که اثبات نشود جنایت عمدی محسوب می‌شود اما اگر جنایت واقع شده فقط به دلیل حساسیت زیاد موضع آسیب واقع شده باشد و این حساسیت زیاد نیز غالبا شناخته شده نباشد، در این صورت آگاهی و توجه مرتکب باید اثبات شود و در صورت عدم اثبات جنایت عمدی تلقی نخواهد شد.

در واقع قانونگذار سازوکاری پیش‌بینی کرده است که اگر فرد بگوید من نمی‌دانستم که این چوب او را می‌کشد، بتواند آن را ثابت کند.

جالب این است که چون معمولا بسیاری از ابزار مثل مشت، لگد، سیلی، هل دادن کشنده نیستند، اگر این نوع اقدامات موجب شود که مثلا ضربه‌ای تصادفا به شکم، قلب یا گردن کسی بخورد و عمدا شخص قصد کشتن او را نداشته باشد یا نمی‌دانسته که این اقدام کشنده است، دادستان باید ثابت کند که شخص متوجه و آگاه بوده است.

این نوع قتل‌ها که بیش از ۷۰ درصد انواع جرم قتل را تشکیل می‌دهد، بیشتر براساس نزاع و درگیری‌های ناگهانی اتفاق می‌افتد و به آن قتل اتفاقی می‌گوییم. بند دیگر ماده ۲۰۶ قانون سابق مجازات اسلامی (۱۳۷۰) مربوط به حالتی است که فاعل قصد کشتن را ندارد، کاری که انجام می‌دهد کشنده نیست ولی طرف مقابل او به علت بیماری، پیری، ناتوانی، کودکی و امثال آن، این اقدام نسبت به وی کشنده می‌شود و قاتل نیز آگاه است که شخص دارای این حساسیت است.

وکیل امور جنایی

مزایای بهره مندی از وکیل امور قتل

وکیل امور جنایی فردی است که یا وکالت قاتل یا وکالت اولیای دم را قبول می‌کند. همانطور که اشاره کردیم، یک وکیل امور جنایی خوب می‌بایست تمام ویژگی‌های لازم برای حل پرونده‌های حساس قتل را داشته باشد. با ظرافت‌ها و حساسیت‌ها به خوبی آشنایی داشته باشد و با علوم روانشناسی، جامعه‌شناسی و حتی شناختن انواع شخصیت‌ها بیگانه نباشد. در این صورت است که می‌تواند به خوبی از پس پرونده بربیاید و با ارائه دلایل کافی و لازم، برای گرفتن عفو، تخفیف یا اشد مجازات اقدام کند. همچنین لازم است که با انواع رای‌های قضایی و قوانین و ماده‌های این حوزه آشنا باشد و سعی در گرفتن بهترین نتیجه را داشته باشد.

در ادامه مزایای بهترین وکیل قتل در کرج را طبق قوانینی که در موسسه حقوقی دادمان برای انتخاب وکلای امور کیفری به ویژه انواع جرم قتل در نظر گرفته می شود، شرح میدهیم:

  • وکیل امور جنایی می تواند رضایت و یا عدم رضایت شاکی را اعلام نماید و نیازی به حضور شاکی برای اعلام رضایت نخواهد بود.
  • مدت زمان اثبات جرم قتل کمتر می شود.
  • نیازی به حضور شاکی در دادگاه نخواهد بود.
  • در صورت متواری بودن قاتل میتواند سریعا او را جلب کند.
  • در صورت رضایت اولیای دم، وکیل امور جنایی میتواند از طرف شاکی دیه را به آنها پرداخت کند.
مراحل طرح شکایت قتل به وسیله وکیل امور جنایی و مدارک مورد نیاز

برای انتخاب بهترین وکیل قتل در کرج یا هر کجای ایران ابتدا شما نیاز به وقت مشاوره حضوری را دارید. برای دریافت وقت مشاوره با مؤسسه حقوقی سروش نافع دادمان (شعبه مرکزی کرج) تماس حاصل فرمایید:

پیشنهاد مطالعه  درخواست مشاوره

پس از انتخاب بهترین وکیل قتل و همچنین بهترین موسسه حقوقی با گرفتن وقت حضوری ، جزئیات پرونده را برای وکیل امور جنایی شرح داده و چنانچه مدارکی برای اثبات ادعای خود و یا دفاع از خود دارید به وکیل امور قتل تحویل داده و وکالتنامه وکیل را امضاء می کنید.

در این مرحله وکیل امور جنایی مراحل قانونی اثبات جرم قتل و یا دفاع از متهم را پیگیری می کند.

نتیجه گیری

همانطور که ذکر کردیم پیش بردن پرونده های مهمی مانند انواع جرم قتل ، به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود چه بسیار افرادی بوده اند که به گمان خود قتل عمد انجام داده بودند ولی طبق قانون و قوانینی که قانونگذار تعیین نموده قتل آنها عمد محسوب نمیشده و به ناحق مجازات شده اند. لذا کمک گرفتن از مجرب ترین و بهترین وکیل متخصص قتل در کرج بسیار حائزاهمیت است. برای اینکه عادلانه به حق خود برسید یا به ناحق مجازات نگردید با مشاورین موسسه حقوقی سروش نافع دادمان از طریق وبسایت یا اپلیکیشن یا مراجعه حضوری و تلفنی از قسمت تماس با ما در فهرست سایت دادمان تماس بگیرید:

پیشنهاد مطالعه  فرم درخواست وکیل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کلیک کنید
اسکرول به بالا